Nou ben ik al eens in Sydney geweest en daar gaan we ook zeker weer heen, ik heb daar ook familie wonen.
De reis loopt van Cairns naar Sydney (Oostkust). Wij hebben nu in de woonkamer een kaart hangen van de Oostkust van Australië en nu mogen we post-its opplakken met wat we graag willen doen/zien en waar dat dan is. Daarop gaan we de reis baseren

Dus mijn vraag is, lieve Bokkers, weten jullie misschien wat plaatsen/activiteiten/moois waarvan je zegt daar MOET je echt even heen?

Ik ga natuurlijk zelf ook Googlen, maar eigen ervaringen van mensen is toch altijd wel fijn om te horen!
Ik ben er me van bewust dat het in onze zomer daar winter is. Dus wateractiviteiten zijn niet altijd even handig

Je hebt daar ook leuke cruises: door een national park of door een vette villawijk 
Ook zijn de rangers daar behoorlijk streng w.b. parkeren, de Australiërs zelf vond ik daar veel stugger dan op de andere (minder backpackerige) plaatsen.. Maar van veel anderen hoor/lees ik dat ze het wel geweldig vinden. The Cape en het meest oostelijke puntje van Aus (is daar) was overigens wel heel mooi. 
Ben in iets meer dan een week van Cape Trib naar Sydney gereden. Kwam omdat het tripje naar Cape Trib (wat een woordspeling
Vooral de excursies zijn heel duur. Dus we zijn nu bezig met het reisbureau. De kans is groot dat we een tussenstop gaan maken in Bali en daar ook een paar dagen blijven. Zo ben je toch verweg, maar alles in Bali zelf kost echt geen drol. Zo kunnen we de kosten een beetje drukken en in Australië grotere excursies maken. Het reisbureau is bezig om uit te zoeken welke reis het best betaalbaar en betrouwbaar wordt en van daaruit gaan we kijken wat we precies daar gaan doen. Zodra de vlucht klaar is weet ik zeker dat er nog wel wat PB'tjes langskomen!