Na lang gezocht te hebben, toch besloten om aankomende zomer naar Bulgarije te gaan.
Sunny Beach
Wie nog meer?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je moet alleen wel echt heel goed kijken waar je gaat eten, sommige tentjes zijn echt waardeloos en andere weer super
amyz schreef:Ik ben afgelopen zomer geweest, was errug gezelligJe moet alleen wel echt heel goed kijken waar je gaat eten, sommige tentjes zijn echt waardeloos en andere weer super
Was prima hotel, goeie ligging maar was wel heeeel erg basic 
)Leedebee schreef:Ik ben in 2009 in Bulgarije geweest met mijn vriend.
Je kan naar Nessebar, dat is een schiereiland die ook op de wereld erfgoedlijst staat (= heel oud)
Je kan er met de bus heen, +- 15 min voor € 0,50 en wij zijn toen met een bootje terug gegaan en dan wordt je bij het strand van Sunny beach weer afgezet, erg leuk!

*
sjiek !
Je móet echt de rum-cola proberen daar, kostte iets van 3 lev en smaakt fantástisch! Baalde dak t pas op de een-na-laatste avond ontdekte
Het hotel wat we op het oog hebben is all in bij sunny beach(Burgas) voor 450 euro pp.. Wil me alleen nog wat meer inlezen over het land zelf, m'n vriendin had gehoord dat het in Sunny beach heel crimineel is, maar volgens mij klopt daar niks van
Ben er vorig jaar ook geweest en was een super fijn ding!