Hallo allemaal! Ik heb op internet gezocht voor skitermen in het Duits, maar ik kon echt bijna niks vinden, weten jullie misschien een paar skitermen? x
Waar heb je het voor nodig? Dan kan ik beter meedenken.
Serendipity1
Geplaatst: 01-11-10 13:24
er zijn zoooooooooveel termen, waarvoor heb je het nodig? paralelles skisteuern, carven, kurven, idd schussfahren, schragfahren, alpinen fahrverhalten, rutschen, enz! Skischule, skilehrer, skilehrerin, als je nog meer nodig hebt roep maar dan kijk ik even in m'n Anwärtermap voor je!
Laatst bijgewerkt door Serendipity1 op 01-11-10 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Tis acht jaar geleden dat ik voor het laatst heb geskied en denk zo'n 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in een klasje zat..maar hoor nog m'n Oostenrijkse instructeur bij m'n eerste lessen in m'n hoofd:
Dann gehen wir jetzt rutschen
en Immer Gerade Aus ja Ohh und ich wolle gern ein schnitzel mit pommes und mayo Heel belangrijk voor tijdens de lunch!
PercyLeen
Geplaatst: 03-11-10 16:14
Rutschen!! Hoe kunnen we die nou vergeten!
En vergeet dan ook vooral de SCHNAPS niet! Gluhwein, en Jagerthee! En de overheerlijke goulaschsuppe! Of Nuddelsuppe! Oohhh mmm!
Als ze "BREMZEN" naar je schreeuwen schijn je te moeten remmen......... Heb enige ervaring met dat woord aangezien mijn remmen het soms niet deden..........