Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, reisbureaus hebben zoveel verschillende opties. Wie heeft er tips en trucs? Een appartement (5 pers) heeft de voorkeur, locatie is van minder belang, als de prijs maar redelijk is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:ik ben in Aruba geweest, maar niet in een hotel maar vriendin
dutchy_ schreef:Ik heb 6 maanden op Aruba gezeten en ben ook op Curacao geweest, maar Aruba heeft mijn voorkeur.
Mooie stranden, lekker nachtleven als je van uitgaan houdt. Vele mooie plekjes qua natuur en heel veel te doen. Mijn ouders zijn ook nog een weekje langs geweest en die hebben in Manchebo Beach Resort gezeten, supermooi. Mijn favo strand, maar wel wat duurder. Ouders van een vriendin zaten in Amsterdam Manor.
Je kan ook voor goedkoop gaan, bijvoorbeeld Perle d'or, maar daar zitten veel studenten en daarnaast is het strand en de bus niet op loop afstand. Als je dan naar de High Rise of naar Oranjestad wil moet je een taxi nemen of een auto huren.
Als je vragen hebt over Aruba, moet je maar even pb'n, ik weet best veel over te vertellen.
charissiej schreef:Ik ben op curacao in het lions dive en beach resort geweest! Ik vond het er heerlijk! Mocht je meer willen weten, kan je me PBen!
dutchy_ schreef:...Mijn ouders zijn ook nog een weekje langs geweest en die hebben in Manchebo Beach Resort gezeten, supermooi. Mijn favo strand, maar wel wat duurder...