Wie heeft nog meer van die achterlijke vliegtijden?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MieLo schreef:kon je niet kiezen? wij hebben gekeken voor gunstige vliegtijden, nu gaan wij volgende week donderdagochtend om iets voor 7 vliegen (rond 2 uur in appartement en gaan terug om half 12 in de avond. bij verschillende vliegmaatschappijen kun je kiezen uit vliegtijden (wel de meer reguliere vliegroutes dan)
MieLo schreef:wij vliegen ook met transavia, wanneer heb je geboekt? raar dat ze die tijd dan alsnog aangeven als hij al volgeboekt is. Wij hebben relatief laat geboekt, maar boffen in dat opzicht echt met de vliegtijden
vanLotje schreef:bij alle vluchten geldt dat de meest gunstige vliegtijd het duurste is. Reisbureaus maken "goedkope" pakketten, en zoeken dus de meest prijsgunstige vluchten uit.
dit kun je voorkomen door zelf je reis te boeken/samen te stellen, dan beslis je zelf over de vliegtijden. Is wel duurder. Maar dan heb je wel je extra vakantiedag
dus: dokken, of niet mauwen
fijne vakantie!
Deesiej schreef:Wij hadden ook van die achterlijke vliegtijden. Wij vlogen op de heenreis 5 uur en kwamen daar dan 9 uur aan, uiteindelijk rond 10/11 uur kwamen we aan in het appartement dus dat was nog wel te doen, maar dit werd wel berekent als hele dag die meteen al weer voorbij was.
En de terugreis moesten we 12 uur uit ons huisje terwijl de bus ons pas half 9 kwam halen en vlogen we uiteindelijk om 5 voor 12. Ik geloof dat we rond 3/4 uur pas in Nederland waren.
Wij konden voor zo ver ik weet niet zelf de vlucht kiezen, de terugvlucht is zelfs nog veranderd net voor de vakantie. Maar wel fijn om te weten voor volgend jaar, dan ga ik daar zeker even naar kijken!
Malissaa schreef:vanLotje schreef:bij alle vluchten geldt dat de meest gunstige vliegtijd het duurste is. Reisbureaus maken "goedkope" pakketten, en zoeken dus de meest prijsgunstige vluchten uit.
dit kun je voorkomen door zelf je reis te boeken/samen te stellen, dan beslis je zelf over de vliegtijden. Is wel duurder. Maar dan heb je wel je extra vakantiedag
dus: dokken, of niet mauwen
fijne vakantie!
Wij hebben ook zelf geboekt. Er was geen keuze van vliegtijden. Er stond dat die onbekend was![]()
Dankjewel