Bij de reisverslagen van de groepsreizen merk ik wel dat je heel vroeg op moet staan en dat je onwijs veel in de bus moet zitten.
Ik hoor graag ervaringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris89 schreef:Ok, dus een groepsreis raad je wel aan? Vroeg opstaan maakt mij echt niet uit, alleen zijn het die lange busreizen wat me tegen zit. Zijn de busjes een beetje luxe?
Carin79 schreef:Ik ga in september met FOX naar Zuid Afrika. Ben erg benieuwd. Hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen. Ik weet niet wanneer je wilt gaan maar zal het je laten weten hoe 't was..
Maris89 schreef:Carin79 schreef:Ik ga in september met FOX naar Zuid Afrika. Ben erg benieuwd. Hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen. Ik weet niet wanneer je wilt gaan maar zal het je laten weten hoe 't was..
En doe je ook een groepsreis?
Maar wat is het verschil dan precies met een individuele reis? Je zit net zo lang in de bus maar dan met alleen je reisgezelschap?
Tamara81 schreef:Ik ben afgelopen November met Fox naar Thailand geweest voor een 3 weekse rondreis. Vantevoren hadden wij ook veel positieve verhalen gehoord maar zelf waren we uiteindelijk niet zo heel erg te spreken.
De "optionele excursies" waren bij ons helemaal niet zo optioneel, de enige andere optie was namelijk wachten in de bus. Verder werden er regelmatig stops gemaakt op nog geen half uur van de eindbestemming voor een kop koffie bij vrienden van de reisleidster waar vervolgens de hoofdprijs voor moest worden betaald. Ook hotels waren veelal in een matige staat, en vies.
Voor ons dus geen Fox reizen meer...
tita schreef:Ik vertrek in okt met fox naar Bali wij hebben een relaxe reis waarbij wel altijd minimaal 2 dagen in hetzelfde hotel verblijven met veel "vrije" uren en natuurlijk 5 dagen puur strand in 5* resort
Ouders zijn net terug met fox zijn naar Java en paar jaar terug naar Thailand geweest is allemaal goed gegaan.
citroen schreef:heee,
wij zijn sinds zaterdag terug uit thailand, hadden een rondreis gemaakt met fox! Voor de eerste x! Nou
wij kijken voortaan niet meer verder naar andere groeps reizen fox is echt super!!![]()
Alles word voor je geregeld! Je
hoeft helemaal niet meer na te denken! Je koffers alles word gedragen naar je kamer! We hebben een onwijs leuke belgische en thaise rijsleiders
gehad! Ze vertelde zoveel! En ja we hebben gewoon alles onthouden!Ik ben met me ouders en broertje gegaan( ben zelf 16 ) en heb een broertje van 12.
Nou zelfs hij vond het super! Hij begon zelfs aan tekeningen te maken! En ja op school raakt die nooit een pen aan!Maarja we hadden ook zo'n supergroep!
Dus ik zou zeggen ga lekker met een fox groepreis mee en je heb een top vakantie!!!![]()
Kan gewoon geen negatief punt verzinnen
zelfs niet als je heel kritisch gaat kijken!
tita schreef:@maris89
Verdiep je ook in andere reizen zoals djoser,shoestring,baobap,koningaap het enige nadeel van fox is dat er veel oudere mee gaan en dan voornamelijk 55-70...
tita schreef:Tamara81 schreef:Ik ben afgelopen November met Fox naar Thailand geweest voor een 3 weekse rondreis. Vantevoren hadden wij ook veel positieve verhalen gehoord maar zelf waren we uiteindelijk niet zo heel erg te spreken.
De "optionele excursies" waren bij ons helemaal niet zo optioneel, de enige andere optie was namelijk wachten in de bus. Verder werden er regelmatig stops gemaakt op nog geen half uur van de eindbestemming voor een kop koffie bij vrienden van de reisleidster waar vervolgens de hoofdprijs voor moest worden betaald. Ook hotels waren veelal in een matige staat, en vies.
Voor ons dus geen Fox reizen meer...
Tja van te voren goed uitzoeken he...al mijn hotels in Bali zijn minimaal 4* heb alle namen opgevraagd en via vakantiereiswijzer recensie opgezocht
IK ben ook eerder met Shoestring weg geweest die deden sowieso 1 slecht hotel aan zodat je dat ook kon ervaren was leuk de douche was zo goor dat we ons gingen wassen in het zwembad daar was de eigenaar de volgende ochtend niet zo blij mee