Ik wil donderdag of vrijdag samen met een vriendin naar een attractiepark. Zij wil niet naar walibi want daar gaat ze al eens heen. We zijn beide 21 , welk park is nog meer leuk om te bezoeken? Evt mag belgie vlak over de grens ook.
Disneyland en in Nederland vind ik de Efteling het leukst.
8nnemiek
Geplaatst: 20-07-10 13:10
Waar houd je van? Veel wilde attracties en achtbanen.. of meer van de rustige ritjes en de mooie omgeving? Efteling vind ik prachtig, mijn favoriet! Maar heeft geen super enge attracties
Ik vond Bobbejaanland helemaal niet leuk. Maar een paar attracties, de Typhoon en de Slash Hammer als ik het goed heb.
Efteling lijkt mij dan wel weer leuk..
In Bobbejaanland moet je ook gewoon van de kleine achtbanen en attracties houden. Ze hebben daar ook veel waterattracties dus als het lekker weer word.. Ben daar een paar weken terug nog zeiknat uit de boomstammen gekomen (4 volwassenen in 1 bootje is een beetje veel )
Fantasialand is een park in duitsland of niet? Heb even gekeken als deze het is. Ziet er leuk uit , maar vindt het een beetje te ver rijden. Bobbejaanland , daar ben ik wel helemaal weg van. Jaren terug eens geweest.