Hoe zwaar zijn jullie koffers meestal?
Ik ga voor dik 3 weken weg... Iemand vergelijkbare reizen en bijbehorende gewichten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat is toch stom??? hihi. ben gewoon te lang niet met vakantie geweest. laatste keer pakte pappie en mammie de koffer nog zo ongeveer in (keken iig na wat we op bed klaar hadden gelegd
)
. Ook als ik maar 1 of 2 weken ga
. 
(ik had al verzonnen mijn rolstoel vol te pakken (zitten zakjes aan die je ook vol kunt stouwen natuurlijk) maar dat is dus niet nodig
) 
koeky schreef:dit jaar had ik maar 12 kilo en ben 5 weken weg,
nu hoevde ik geen shampoo's handdoeken enzo mee,
ik hoef dus ook geen shampoo mee. handdoeken ook niet. ga er van uit dat we dat in hotels wel krijgen.

heb nu 2 lange broeken voor 3 weken (en trek er ook 1 schoon aan als we weg gaan, dus 3 lange broeken mee) verder een korte broek en 3 jurkjes. Zat toch???
. 
Annemuts schreef:Volgens mij heb je wel genoeg kleding mee, en eventueel kun je ook altijd nog een kleine tube wasmiddel mee nemen, zodat je, mocht het nodig zijn, je kleding kunt opfrissen/vlekken kunt verwijderen. Dan kun je voor 3 weken met evenveel kleding toe als wanneer je 1 week weg gaat. Ik vind dat vaak ook wel lekker voor het badlaken om even op te frissen.

) dus ik ga het er niet uit halen om hem leeg te wegen
maar het is een stoffen. scheelt idd vast ook wel wat vergeleken met kunststof?