Mallorca 2010! Tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daaf4ever

Mallorca 2010! Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 19:38

Jaja, ook hier zijn de vakantiekriebels toegeslagen. Ben al 2 x naar Mallorca geweest, wat een super eiland.

Dus wederom gaat ons vliegtuig naar Mallorca! :D We hebben nog niks geboekt, zijn op zoek naar een leuk hotel met goed zwembad. All-in mag. Maar het mag niet boven de 500 uitkomen. Wie heeft er nog leuke tips? :D

We zijn met z'n tweetjes, gaan in augustus :)

Roept u maar! 8-)

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:52

Wij ( vriendlief en ik ) hebben ook Mallorca geboekt *\o/*
wij gaan ook in Augustus en hebben een all in hotel geboekt.

Hebben er ontzettend zin in :D!
Als je hooguit 500 pp wilt uitgeven denk ik dat je Last minute moet boeken anders ga je dat niet vinden..
Nadeel van last minute is dat je geen keus meer in hotels hebt en er nog weinig over is, voordeel is wel dat je een stuk goedkoper uit bent dan mensen die vroeg geboekt hebben voor datzelfde waar jij voor boekt.

Wij gaan voor de eerste keer naar Mallorca, heb je nog tips of goede excursies of leuke uitjes om te gaan doen? :D

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 13:58

Ik heb vorig jaar stage gelopen in Cala Millor op het hotel Cala Millor Garden. Erg leuk en goed hotel, is wel een klein hotel maar het voordeel (voor sommige mensen dan) is dat het eigenlijk een hotel is voor volwassenen boven de 18 jaar.. Er komen bijna geen kinderen, dus het is wel lekker rustig daar! Er is een klein animatieteam aanwezig (waar ik vorig jaar in werkte) en je hebt dus een leuk dag en avondprogramma! Verder is het stadje wel heel erg duits maar ook een gezellig stadje waar je ook uit kunt gaan.. Wil je echt een keer naar de grote discotheken dan kun je naar Cala Ratjada gaan, met de taxi is dat ongeveer 20 euro en met de bus maar een euro of 3!
Het is echt een aanrader, al is het hotel volgens mij niet de goedkoopste daar maar misschien heb je met een last minute wel een redelijke prijs. Het hotel is ook aan het strand, dus je kunt genieten van het binnen en buitenzwembad in het hotel maar ook van het strand! Het personeel is wel spaans, alleen bij de receptie zit personeel van meerdere nationaliteiten dat dus ook engels en duits spreekt en het animatieteam bestaat dit jaar volgens mij weer uit 3 nederlanders en 1 spaanse!

http://www.booking.com/hotel/es/cala-mi ... d4973e0fd2

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 15:54

Hihi daar ben ik al eens geweest Conny_! :D Inderdaad een heerlijk hotel, ken de animatie liedjes ook nog :+ (en ik was daar in 2006). Was ook en erg leuke life saver toen bij het zwembad.. }> Hebben ze de musical van de Blues Brothers nog steeds? :P

Ehm ja tips voor excursies heb ik niet... je kan wel heel leuk paardrijden in Sa Coma (was mijn andere keer Mallorca) 2 tot 3 uur heerlijk rondrijden op het strand, duinen etc. voor ik meen 10 euro. Heel leuk om een keer te doen. (En ja; de paarden zien er super goed uit, worden absoluut niet afgebeuld of niet verzorgd.)

Ehm we hebben geboekt! We hebben toch een all-in gevonden wat in ons budget lag :) We gaan naar El Arenal.. Hotel Palm Beach ofzo? Zal het zo even opzoeken :) We vliegen op 22 augustus 05:00 uur! :D

daaf4ever

Re: Mallorca 2010! Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-10 16:00

Oh oeps... Toch niet het hotel wat ik dacht conny :+ Ik heb in Cala d'Or Gardens gezeten in Cala d'Or. Is ook echt een super hotel. Helaas niet de goedkoopste.

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:41

daaf4ever schreef:
Oh oeps... Toch niet het hotel wat ik dacht conny :+ Ik heb in Cala d'Or Gardens gezeten in Cala d'Or. Is ook echt een super hotel. Helaas niet de goedkoopste.

Leuk dat je geboekt hebt, dan komen we je vast tegen :D

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:43

Ik ga dit jaar voor het eerst met alleen vriendinnen op vakantie en we hebben naar Mallorca geboekt!
ik heb er nu al zin in :):)

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 22:27

Ik vertrek morgen om 12.10 naar Malle orca :D

heb er zin in en zal je een verslagje geven als ik terug ben! :)

lovesemmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 14:55

ìk en me vriendje gaan 13 tot 20 augustus ook naar mallorca, anders zou je eens moeten kijken bij apartementen, zijn wat goedkoper wij konden voor wat jij zoekt niet echt veel hotels vinden volgends mij , veel plezier!

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 21:05

lovesemmie schreef:
ìk en me vriendje gaan 13 tot 20 augustus ook naar mallorca, anders zou je eens moeten kijken bij apartementen, zijn wat goedkoper wij konden voor wat jij zoekt niet echt veel hotels vinden volgends mij , veel plezier!

Leuk ! Wij kunnen ook niet wachten om te gaan!
ik hoop dat het eind augustus nog zeker 30 graden is.. moeten wel bruin worden he :P
maarja dat wordt je ook wel met 26 graden ofso ofniet?

lovesemmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:05

haha ach als iedereen is geweeest hebben we het dan teminste nog te goed! 't zal best nog wel lekker weer zijn hoor, hoop ik teminste :P

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:25

Kan iemand mij vertellen of je in de buurt van El arenal of Playa de Palma kan paardrijden op het strand? het moet wel absoluut ook voor beginners zijn want vriendlief heeft pas een paar x gestapt..

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 19:11

In Sa Coma kan je heel leuk paardrijden! Is ook geschikt voor beginners. Er staan leuke paarden, die goed behandeld worden. (Altijd schaduw, drinken etc... Je hoort wel eens van die gruwelverhalen....) Is volgens mij een half uurtje van het vliegveld af. En ze hebben echt heel leuke paarden. En de rit zelf is ook leuk, duinen, strand, oude boerenweggetjes, echt heel leuk! En niet eens duur, was volgens mij 10 euro voor 2 uur.

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:28

daaf4ever schreef:
In Sa Coma kan je heel leuk paardrijden! Is ook geschikt voor beginners. Er staan leuke paarden, die goed behandeld worden. (Altijd schaduw, drinken etc... Je hoort wel eens van die gruwelverhalen....) Is volgens mij een half uurtje van het vliegveld af. En ze hebben echt heel leuke paarden. En de rit zelf is ook leuk, duinen, strand, oude boerenweggetjes, echt heel leuk! En niet eens duur, was volgens mij 10 euro voor 2 uur.

bedankt voor je reactie! dat is inderdaad echt niet duur.
Weet je miss of dit dicht bij El arenal ligt? of dat er ook een manege dichterbij ligt?

lovesemmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 23:24

nou dan heb ik ook meteen een vraagje of iemand weet of je in de buurt van cala d'or ergens leuk kan paardrijden? :Dhoop het wel

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 18:36

Helluw, hier nog iemand die naar Mallorca gaat.
Wij gaan pas in september en we gaan naar Playa de Palma...
Heb er zin in!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 15:45

Jeeej ik ga ook, 28 juli naar El Arenal voor 12 dagen. :)

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:04

Mowoah schreef:
Jeeej ik ga ook, 28 juli naar El Arenal voor 12 dagen. :)

Aaahhh ik ben er net van terug, welk appartement zit je?
Het is echt super leuk!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 15:02

Meld me ook even hier!

Ga 10 augustus met vriendinnen 8 dagen naar Mallorca, El Arenal! We verblijven in Ayron Park (appartement). Iemand hier al ervaringen mee?
En zijn er hier ook tips m.b.t. eetgelegenheden op Mallorca? We hebben namelijk helemaal niks aan 'eten' geboekt, zelfs geen ontbijt haha. Dus wat is leuk en lekker?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 15:07

Ik ga in oktober naar Mallorca met een vriendin! Heel laat pas, dus hopen dat het nog wel een beetje bikiniweer is dan.
Wij gaan naar Cala d'Or.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:29

Laura1589 schreef:
Meld me ook even hier!

Ga 10 augustus met vriendinnen 8 dagen naar Mallorca, El Arenal! We verblijven in Ayron Park (appartement). Iemand hier al ervaringen mee?
En zijn er hier ook tips m.b.t. eetgelegenheden op Mallorca? We hebben namelijk helemaal niks aan 'eten' geboekt, zelfs geen ontbijt haha. Dus wat is leuk en lekker?

Grappig, dat kon ik zien vanaf mijn appartement :P
Zit je nog wel in t duitse gedeelte denk ik, stukkie lopen en je kunt gewoon NLs praten :)
qua eten zit je wel goed, je hoeft de boulevard maar op te lopen en je naar binnen laten lokken door een van de 2349032 proppers..
Ontbijt hebben wij nooit echt gedaan, tegen de tijd dat we wakker genoeg waren was het alweer lunch :P En dan kan je ook terecht bij een restaurantje of een van de supermarkten :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:34

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:36

Annn schreef:
Laura1589 schreef:
Meld me ook even hier!

Grappig, dat kon ik zien vanaf mijn appartement :P
Zit je nog wel in t duitse gedeelte denk ik, stukkie lopen en je kunt gewoon NLs praten :)
qua eten zit je wel goed, je hoeft de boulevard maar op te lopen en je naar binnen laten lokken door een van de 2349032 proppers..
Ontbijt hebben wij nooit echt gedaan, tegen de tijd dat we wakker genoeg waren was het alweer lunch :P En dan kan je ook terecht bij een restaurantje of een van de supermarkten :)

Okee, bedankt voor de tips! EN hoe zit het met kraanwater drinken daar? Kan dat of niet?

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 19:40

Nee, tenzij je een relatie met je WC wil :D

Maar water kun je daar voor heel goedkoop inslaan, je moet wel even de goede supermarkt zoeken. Er zit er een best dichtbij: Doma merca ofzoiets, kan zijn dat het heel anders is :P Maar wij hebben voor €1.75 10 liter water kunnen kopen!

Verder raad ik je de Jeepsafari aan, echt super gaaf! Zie je ook nog wat van het eiland. Het appartement(als het diegene is die ik zag) zit vlakbij de boulevard, en dat is echt het uitgaansgedeelte, is niet zo mooi als de rest van het eiland!

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 20:00

Van t appartement klopt. Jeepsafari zijn we ook van plan.. Bedankt voor de tips! :D