bieden vakantieveiling

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

bieden vakantieveiling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 18:33

Wie bied daar ook en wanneer of hoe laat,maakt dat nog uit? Ik zit er nu te kijken en zie iets staan,maar opeens gooit iemand er 50 euro boven op ;( .Is het s,nachts rustiger?

Silence

Re: bieden vakantieveiling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:33

Op zondagochtend kun je er ook echt koopjes vinden :j

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 18:35

Okee dus dan is het ook rustig,ik wil maandag weg dus wil het wel een paar dagen van te voren weten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:37

De kunst is om op het laatste moment net iets hoger te bieden. Dat moet je echt in de laatste 15 seconden doen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 18:38

Dat wilde ik doen maar opeens ging er 50 euro boven op, dus er stond net iets te veel.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:40

heb ik pas ook gedaan heb nog een mooie hotel overnachting met sauna zwembad alles erop en eraan voor 79 euro. Had iets te hoog geboden maar ik wilde perse.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:40

Dan is het gewoon pech... je kan niet altijd een mazzeltje hebben jammer genoeg...
Gewoon weer opnieuw proberen, misschien heb je dan wel geluk :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:41

Grappig weetje, ik had met vakantieveilingen kaartjes gekocht voor Puur Hollands. Heel het hotel zat vol met de "vakantieveilingkopers" dus hebben we natuurlijk om ons heen gevraagd wat iedereen had betaald.. van 30,- per kaartje tot 5,- per kaartje.. De mensen die er 5,- voor hadden betaald hebben er een hele nacht achter gezeten :')

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:42

je krijgt er ook leuke zomervakanties voor zeker de helft minder als de normale prijs! is wel echt lastminute.. Heeft iemand hier ervaringen mee? of zit er een addertje onder het gras?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:42

Ik ga regelmatig naar de sauna via vakantie veiligen!
Meestal door inderdaad net die laatste seconden te bieden :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 18:45

Nee is geen addertje die zomervakanties.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:46

Ik heb m toendertijd voor 6 tientjes via vakantieveilingen gewonnen, omdat ik het gewoon een keer wilde proberen :+ maar vervolgens nog steeds niet uitgegeven en hij geld nog tot november dit jaar haha.

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:47

Eleionomae schreef:
Ik heb m toendertijd voor 6 tientjes via vakantieveilingen gewonnen, omdat ik het gewoon een keer wilde proberen :+ maar vervolgens nog steeds niet uitgegeven en hij geld nog tot november dit jaar haha.

wat is het voor iets dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:48

ook bied er regelmatig op overnachtingen enzo. Super handig en het is net geluk hebben!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:49

ponygekje21 schreef:
Eleionomae schreef:

wat is het voor iets dan?

even gekopieerd uit de waardebon

2-daags arrangement voor 2 personen met overnachting in een standaard
2-persoonskamer. Incl. uitgebreid ontbijtbuffet in 3-sterren Hotel-Restaurant
Duinoord.
AANKOMST: elke dag op basis van actie beschikbaarheid
(Nationale feestdagen uitgezonderd).

mag overigens ook in elk ander fletcher 3 sterren hotel in nederland :)

bolerotjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:51

aaahhh vakantieveilingen ja wat moet ik erover zeggen.

we zijn een keer naar belgie geweest voor een 10tje!:D was echt heel leuk, we zaten lekker in een caravan.

en vorige week zijn we naar tsjechie geweest in een bungalowtent Wat was dat een hel zeg!
het is er bloed heet de bedden slapen voor geen meter etcetc..en zo goedkoop is het daar ook niet en dan heb ik nog niet over t vreten van de restaurant gesproken! dat was van Up2go..( camping2000 in januv dul

voor mij wel weer een keer vakantieveilingen maar niet in een tent en al helemaal niet meer van up2go!..

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:51

even gekopieerd uit de waardebon

2-daags arrangement voor 2 personen met overnachting in een standaard
2-persoonskamer. Incl. uitgebreid ontbijtbuffet in 3-sterren Hotel-Restaurant
Duinoord.
AANKOMST: elke dag op basis van actie beschikbaarheid
(Nationale feestdagen uitgezonderd).

mag overigens ook in elk ander fletcher 3 sterren hotel in nederland :)[/quote]

Oke jammer die heb ik zelf al eens gehad. toch bedankt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:52

Nou als iemand nog intresse heeft, pb me dan even :)

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 18:59

De hotelbon is alleen wel een addertje onder het gras, die waar je de overnachtingen dus krijgt. Daarbij ben je wel verplicht ontbijt en diner te betalen, en als je zoekt op de site van de hotelbon kan je invullen wat je per dag per persoon uit wilt geven aan eten. Nou, ik ben tot de 50 gegaan, wat dus voor 2 dagen al 200 euro is voor 2 personen, zonder de drankjes, en nog geen goed hotel met lift e.d...

ponygekje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:04

Sylke schreef:
De hotelbon is alleen wel een addertje onder het gras, die waar je de overnachtingen dus krijgt. Daarbij ben je wel verplicht ontbijt en diner te betalen, en als je zoekt op de site van de hotelbon kan je invullen wat je per dag per persoon uit wilt geven aan eten. Nou, ik ben tot de 50 gegaan, wat dus voor 2 dagen al 200 euro is voor 2 personen, zonder de drankjes, en nog geen goed hotel met lift e.d...

Klopt! dan krijg je voor een prikkie die bon voor een hotelovernachting en staat er in het klein bij verplicht ontbijt en dineren in hotel.. en daar betaal je genoeg voor. Dus uiteindelijk ben je nog meer kwijt dan dat je het hotel gewoon boekt en daar buiten de deur gaat eten.

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:09

Dat is inderdaad een kwestie van goed lezen. Dit soort dingen staat altijd bij de veiling vermeld.
Ook ik heb goede ervaringen met vakantieveilingen. Ik ben vorig jaar een weekend naar het amstelbotel geweest dankzij vakantieveilingen. Mijn ouders zijn 8 dagen naar Bulgarije geweest.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:11

ponygekje21 schreef:
Sylke schreef:

Klopt! dan krijg je voor een prikkie die bon voor een hotelovernachting en staat er in het klein bij verplicht ontbijt en dineren in hotel.. en daar betaal je genoeg voor. Dus uiteindelijk ben je nog meer kwijt dan dat je het hotel gewoon boekt en daar buiten de deur gaat eten.

Dat is bij de mijne dus niet verplicht, ontbijt zit er bij in en diner is optioneel.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:16

Wij gaan morgen een weekendje weg naar een bungalowpark via vakantieveilingen.
ik heb van de week toen Nederland voetbalde geboden en voor 40 euro was ik de hoogste bieder.
Alleen er komen er nog bijna 60 euro bij aan belastingen en servicekosten van het park.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 19:36

HelgaV schreef:
Dat is inderdaad een kwestie van goed lezen. Dit soort dingen staat altijd bij de veiling vermeld.
Ook ik heb goede ervaringen met vakantieveilingen. Ik ben vorig jaar een weekend naar het amstelbotel geweest dankzij vakantieveilingen. Mijn ouders zijn 8 dagen naar Bulgarije geweest.

Daar ben ik ook geweest, in Amsterdam. Was ideaal, gratis parkeren en vlakbij het centrum. Alleen het hotel zelf was niet veel, mijn vriend moest vanuit de douche plassen op de wc. :D

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 21:34

vakantieveilingen.. heb ik ook op gekeken. maar toch maar een ´gewone vakantie´ geboekt.
vaak wordt er in het laatste uur of laatste kwartier nog veel geboden. vakantie gaan tot soms wel 700 euro heb ik het idee.
dan is mijn 780 euro mallorca geen ramp :)

weekendjes weg of hotels zal ik nog wel even bekijken.