Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ponygekje21 schreef:Eleionomae schreef:Ik heb m toendertijd voor 6 tientjes via vakantieveilingen gewonnen, omdat ik het gewoon een keer wilde proberenmaar vervolgens nog steeds niet uitgegeven en hij geld nog tot november dit jaar haha.
wat is het voor iets dan?
Sylke schreef:De hotelbon is alleen wel een addertje onder het gras, die waar je de overnachtingen dus krijgt. Daarbij ben je wel verplicht ontbijt en diner te betalen, en als je zoekt op de site van de hotelbon kan je invullen wat je per dag per persoon uit wilt geven aan eten. Nou, ik ben tot de 50 gegaan, wat dus voor 2 dagen al 200 euro is voor 2 personen, zonder de drankjes, en nog geen goed hotel met lift e.d...
ponygekje21 schreef:Sylke schreef:De hotelbon is alleen wel een addertje onder het gras, die waar je de overnachtingen dus krijgt. Daarbij ben je wel verplicht ontbijt en diner te betalen, en als je zoekt op de site van de hotelbon kan je invullen wat je per dag per persoon uit wilt geven aan eten. Nou, ik ben tot de 50 gegaan, wat dus voor 2 dagen al 200 euro is voor 2 personen, zonder de drankjes, en nog geen goed hotel met lift e.d...
Klopt! dan krijg je voor een prikkie die bon voor een hotelovernachting en staat er in het klein bij verplicht ontbijt en dineren in hotel.. en daar betaal je genoeg voor. Dus uiteindelijk ben je nog meer kwijt dan dat je het hotel gewoon boekt en daar buiten de deur gaat eten.
HelgaV schreef:Dat is inderdaad een kwestie van goed lezen. Dit soort dingen staat altijd bij de veiling vermeld.
Ook ik heb goede ervaringen met vakantieveilingen. Ik ben vorig jaar een weekend naar het amstelbotel geweest dankzij vakantieveilingen. Mijn ouders zijn 8 dagen naar Bulgarije geweest.