Bokt naar Schotland 2010: De updates!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Bokt naar Schotland 2010: De updates!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 10:52

Op verzoek een update topic van onze 'boktmeeting' (we kennen elkaar tenslotte van Bokt ;) )
Morgenochtend heel vroeg vertrekken Nikki (WildWings) en ik voor twee weken naar Schotland. <3
Als het goed is hebben we overal internet dus kunnen we zo af en toe eens een update plaatsen om jullie wat mee te laten genieten van onze reis.

5 t/m 11 juli: Cairngorm Lodge aan 'Loch Morlich' en naast de prachtige Cairngorm moutains!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

11 t/m 14 juli: Glen Nevis met een geweldige omgeving en de 'Ben Nevis'
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

14 t/m 17 juli: Oban in de walgelijke omgeving van een visserdorpje, maar mooi Isle of Kerrera <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

17 t/m 19 juli: Melrose waar we twee jaar terug ook waren en compleet verliefd op zijn geworden!
Afbeelding
Afbeelding

Wij gaan echt een ontzettend gave vakantie tegemoed!
Over 2 uurtjes is Nikki hier en dan begint ons avontuur al een beetje :D
Vannacht om 2.15 de wekker en dan op naar Schiphol!

<3

Siggislief

Re: Bokt naar Schotland 2010: De updates!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 10:59

Jaloersss! :oo

Maar veel plezier :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:00

Oh Nathalie wat een omgeving :+:

*is jaloers

Vooral veel veel veel foto's maken :))

Ik wens jullie veel plezier, maar dat gaat lukken denk ik zo ;)

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:00

zucht... ik houd dit topic in de gaten, want BEAUTIFUL SCOTLAND staat ook op mijn lijstje van dit jaar of ergens vroeg volgend jaar!!!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:07

owh wat gaaf! :D

heel veel plezier!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:19

Ik wist niet dat Schotland zo mooi zou zijn! :oo
Heel veel plezier en geniet er van! :D

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:20

Wauw wauw wauw!

Dat ziet er echt verschrikkelijk mooi uit zeg!

Heel veel plezier!

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 11:22

Oh leuk,
Ik blijf dit Topic zeker volgen.
Schotland rules.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 12:35

Schotland is ook zo ontzettend mooi. :+:

Jullie moeten wel vroeg op zeg. :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 12:51

Echt zo'n mooie plaatjes!!
Wat ben ik jaloers.

Heel veel plezier in ieder geval maar dat zal vast wel lukken!! :D
Veel foto's maken en niet vergeten de halve finale en Nederlandse overwinning van de finale te kijken in de pub O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:07

Foto's maken gaat geen probleem worden geloof ik :)) En Nederland aanmoedigen natuurlijk ook niet.. ik heb een vette oranje hoed en Naath en euuh.. bijna net zo vette O:) oranje kabouter plop muts..

:+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:09

Hahaha laat die Schotten maar eens zien wat het oranje gevoel is!! :))

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 17:36

schotten laten zien wat het oranje gevoel is? Nou pas maar op, die schotten hebben een heel goed gevoel voor kleur, vooral blauw en wit en voor je het weet dan ben je als oranje mutsje niets meer. Schotten hebben geen aanleiding nodig om hun nationaliteit te vieren. hahahahahaha... zucht, wat zijn ze toch geweldig ( geloofd nog steeds stellig dat ze ooit met een ier of een schot zal trouwen!)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:34

Ziet er super uit! Blijf jullie topic volgen. :) Heel veel plezier!

Ik ga zondag voor 3 weken heen, erg veel zin in! :D

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 03:22

Zoo, wij zijn alweer wakker ern worden over een klein half uurtje opgehaald om naar Schiphol te gaan!
We hebben er echt ongelofelijk veel zin in!
Al kunnen onze ogen niet echt bevatten dat ze alweer wakker moeten worden.. Dat was echt een nachtje van heel weinig uurtjes :D

Tot updates!! :D

Mlies, heel veel plezier jij ook :D

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 03:30

Kan me heel goed voorstellen dat je zin hebt, het is een geweldig land! Pas wel op voor de midgets, veel spul met deet erin inpakken! (ben stiekem een beetje jaloers, wil zo graag weer naar Schotland terug).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 03:42

Wauuuw dat er nog mensen wakker zijn rond dit tijdstip :D Thanks voor de tip, we hebben indd nu muggenspul met deet, in 2008 hadden we dat niet en dat hebben we allemaal geweten toen.. wat een pokkebeesten die midges :=

STRAKS SCHOTLAND :D :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 05:26

Jullie zitten nu op Schiphol denk ik of jullie zitten al in de lucht....ik weet het even niet meer maar ik denk aan jullie en ben toch wel een klein beetje jaloers hoor..... :+

Maar heel veel plezier en geniet ervan!
En ik verwacht idd wel updates. :D

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:43

Heel veel plezier jullie!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:55

Denk wel dat ze nu onderweg zijn naar hun eerste adres....met de bus ofzo? Ben echt zo benieuwd hoe ze het hebben...kan mij het gevoel zo goed voorstellen...het komt weer allemaal terug. :+:

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 22:11

Goedenavond!
Bij deze de eerste update!

Na een reis from hell zijn we aangekomen in ons eerste hostel, Cairngorm lodge.
De eerste vliegreis ging hardstikke goed, maar we hadden er niet op gerekend dat het op London Gatwick zo'n drama zou zijn.
We wisten niet waar we moesten wezen en liepen dus ook maar wat sneu verdwaald rond, tot een lieve engelsman ons oppikte en ons naar de plek bracht waar wij het zelf wel weer zouden kunnen vinden.

De vlucht erna van London Gatwick tot Inverness was wat vervelend. Wat turbulentie en harde wind en brrr, we zaten allebei van: ojeeee!
Maar veilig en wel geland en heerlijk weer in Schotland te zijn!

Helaas verliep het laatste stukje reis hierheen ook echt niet soepel.
De bus kwam maar niet en kwam maar niet. En ondanks dat er natuurlijk wel een prachtig uitzicht was op de Cairngorms, begon het toch wat te regenen (zeg maar gerust hard regenen) en dan is het toch minder grappig.
Dus na wat navragen overal en wat gekat op elkaar (hahaha ja voor het eerst en het laatst deze vakantie _O- ) hadden we EINDELIJK de goede bus te pakken en werden we voor ons hostel afgedropt.

Het uitzicht is echt GEWELDIG! :+:
Het is zoo mooi hier!
Echt puur genieten!
Ik heb alweer met mijn blote pootjes in Loch Morlich gestaan.. echt min30 gevoelstemperatuur, maar op een gegeven moment voel je dat niet meer omdat je voeten toch aan het afsterven zijn, geen probleem dus! :D
Nog fijn helemaal nat geregend dus maar snel weer terug naar ons hostel, lekker eten, kaartjes schrijven en nu updaten :)

Paardrijden gaat helaas niet door, we hadden gereserveerd, maar op de een of andere manier toen we ze vandaag belden was er geen reservering en konden we de rit niet maken die we wilden maken dus hadden we zoiets van: zoek het dan maar lekker uit! :wave:
We zijn nu wel bezig met een andere manege, maar dat is een beetje vervelend uitzoeken waar we dan op de bus moeten stappen, want fietsen wordt hem niet want dat is echt onzettend duur, afzetters O:)

En Nikki wil zo iets vertellen over iets heel tofs wat we hebben gedaan. :Y)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 22:15

klinkt super dames, veeeeel plezier nog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 22:18

Naath en Nikki!! :):)

Jammer dat de reis niet zo soepel ging...maar jullie zijn er mooi wel. :D :D

Ben benieuwd wat Nikki ons gaat vertellen! :):)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 22:26

Update!!
Jammer dat de reis niet naar wens is verlopen maar jullie zijn er nu!! :D

Veel plezier nog vanavond :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 22:32

Nou dan ga ik even de rest van onze internettijd opmaken :D

Wat was onze reis een drama zeg, echt niet te filmen.. na de overstapstress op Gatwick had onze vlucht vertraging en mistten we daardoor onze trein, echt op 15-20 min ofzo.. en de volgende ging pas weer na ruim 2 uur :+ Dus toen maar even Inverness verkend (gewinkeld O:) ), ook niet vervelend, maar toch duurde het weer wat langer, werden we wel een beetje gaar van. En toen dat gedoe met die bussen (er stond ook doodleuk op het enige bordje met bustijden dat de bus naar Cairngorm al sinds okt 2009 niet meer reed... :+ Dat helpt niet echt stressverlagend ofzo :)) ), en regen, maar uiteindelijk zijn we hier nu wel :+: En het is inderdaad echt prachtig. We zitten echt midden tussen de bergen en vlakbij Loch Morlich, waar Naath al heel dapper in ge-pootje-baad (?hoe spel je dat? :') ) heeft ondanks dat het hier echt maar iets van 10 graden is. We zijn in dat half uurtje dat we zijn buitengeweest de buurt verkennen 2x natgeregend, ietwat verkleumd en mijn paraplu is stukgewaaid :') Maar dat past allemaal wel bij het Schotlandgevoel natuurlijk :+: :D

En morgen is natuurlijk de grote dag, dan gaan we braaf Nederland-Uruguay kijken in de pub hier in de buurt. Onze bedden zijn al volledig oranje versierd vol oranje hoofddeksels, beessies, hup-holland-hup-opblaas-dingen, vlaggetjes etc. Het is duidelijk welke bedden uit de kamer van ons zijn zegmaar :+
Vanavond tijdens het avondeten kwamen we erachter dat er hier een grote groep Duitsers in het hostel zitten, en omdat wij natuurlijk de beroertste niet zijn, hebben we ze uitgenodigd voetbal te komen kijken met ons in de pub O:) En wij gaan natuurlijk ook naar Duitsland-Spanje kijken met hen :D (We zijn dus wel een beetje landverraders, maar we hopen natuurlijk op een finale Nederland-Duitsland.. puur tactische overwegingen, want stel dat in het meest bizarre onwaarschijnlijke geval Nederland niet wint, kunnen wij gewoon feestvieren met onze Duitsers :Y) Goed denkwerk toch?)

We gaan nu nog maar even onze weekplanning aanpassen (een zeer strakke weekplanning op vakantie.. sneu eigenlijk := ) aangezien de huur van de fietsen ieeeets duurder is dan verwacht (18 pond per uur :( ) en de mensen van de manege ieeeets onklantvriendelijker dan verwacht, dus gaan we even e.e.a. wijzigen. Even kijken hoe het weer hier wordt eerst maar eens. Op het moment is het in ieder geval droog en zonnig bij vlagen, en het laatste zonlicht op de bergen is eeeeecht prachtig :+: Foto-waardig... ware het niet dat wij al braaf gedouched en al in onze slaapkleding zitten en niet meer de deur uit willen... een dag die om 2.45 snachts begint vergt toch wel wat van je :+ Dus wij gaan straks redelijk vroeg maar weer slapen zodat we de rest van de week ook nog wat waard zijn!

:wave: