jodi schreef:
Ik hou in ieder geval al stukken meer van geiten dan van kinderen 
Ik ben alleen op zoek naar werk vanaf over een paar maandjes of zo, en dan tot (en met) de zomervakantie van 10/11 
ELpatcho schreef:Zoeken je kan al zo veel baantjes vinden gewoon vanuit je luie stoel hier in Nederland, dat je daar nog niet achter bent geeft al blijk dat je nog niet gezocht hebt.
Verder kan ik je alleen adviseren om te gaan, en dan daar écht te gaan zoeken. Ga vragen, bij mensen of bedrijven langs. Het komt je echt niet zomaar aanwaaien terwijl je hier op bokt zit hoor!
Succes! (Werken in het buitenland is een geweldige ervaring!)
Ik heb wel gezocht, maar ik vond dus voornamelijk die "werkvakantie" bedrijven en bedrijven waarbij het via een soort uitzendbureau werd geregeld, maar moet zeggen dat ik dat ook niet helemaal zie zitten.
Nathalie schreef:Tsja, gewoon gaan zou ik zeggen.

Regel een hotelletje voor de eerste 2 weken en ga fanatiek op banenjacht.
Dit vind ik dan wel echt een superplan, alleen wel een beetje risicovol. Maar het is zeker te overwegen 
Luckymoon schreef:Ik heb jááááááááren geleden via Homac gewerkt in Belgie (dressuurstal) en Oostenrijk (springstal). Maar da's natuurlijk wel als je in de hippische sector wilt werken

Veel succes en plezier! Werken in het buitenland is een superleuke ervaring

Ik ben niet op zoek naar werk in de paardensector, ik ben een waardeloze ruiter namelijk en hele dagen stallen uitmesten kan ik vast ook wel ergens in Nederland 
Ik zal nog eens door BEU heenspitten, misschien heb ik gisteren nog iets over het hoofd gezien