Ik ga vanaf woensdag vijf dagen naar Oerol met vier vriendinnen. We gaan met de trein erheen en daar kamperen. Nu hebben de meeste van de meiden zo'n enorme backpack, maar ik heb niet het geld ervoor over om voor één tripje zo'n ding te kopen. Dus had ik besloten de zware dingen in een rugtas te doen, en de rest in een weekendtas. Niet heel handig in de trein enzo, maar het moest maar.
Dus eerst de rugtas maar inpakken (maatje eastpack ongeveer). Kleding, toiletspullen, luchtbedje... En toen zat tot mijn verbazing ineens alles erin

Ik had al van tevoren bedacht dat dat nooit zou passen, dus zijn er twee opties. Mijn rugzak is groter aan de binnenkant dan aan de buitenkant, of ik ben iets vergeten. De eerste optie leek me wat onwaarschijnlijk, dus gaan we voor deur nummer twee. Probleem is alleen, ik weet niet wat ik vergeten ben...
Dit zit er in mijn rugzak (haalt diep adem):
-dikke trui
-shirt met lange mouwen
-twee shirts met korte mouwen
-hemdje
-driekwartbroek
-rokje
-pyjama
-ondergoed voor vijf dagen
-sokken
-badslippers
-zwemkleding
-drie handdoekjes
-luchtbedje
-boek voor in de trein
-bordje en bestek
-gasblikje
-toillettasje
-ehbo tasje
-dropjes, kauwgom en sultana's voor in de trein
-schriftje en pen
-regenjasje
-rol toilletpapier
-flesje water
-zonnebrand
Aan de tas hangen nog een zaklampje, een beker en mijn slaapzak met een opblaasbaar kussentje erbij in de zak.
Alle andere kampeerspullen zijn daar al of gaan in de tentzak of bij een van de anderen in de backpack. In de trein doe ik een dikke spijkerbroek aan, zodat die niet in mijn tas hoeft. Veel van de spullen zijn dan wel extra klein en lichtgewicht omdat ik ook vaak op fietsvakantie ga, maar het kan toch niet zo zijn je vijf dagen uit een kleine rugtas kan leven.
Er moet iets zijn dat ik vergeten ben... Maar wat?
Wie helpt mij?