Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gupje schreef:Hoi Hoi,,
Heel veel plezier alvast!! Echter vind ik Bali 3x niks maar dat komt omdat wij altijd naar java, manokwari gaan!! Houden niet van toeristen eilanden!! Ben 19 mei terug gekomen
Dewii schreef:gupje schreef:Hoi Hoi,,
Heel veel plezier alvast!! Echter vind ik Bali 3x niks maar dat komt omdat wij altijd naar java, manokwari gaan!! Houden niet van toeristen eilanden!! Ben 19 mei terug gekomen
Bali is echt niet overal toeristisch hoor. Het is maar net wat je opzoekt denk ik.. We zijn namelijk ook in een soort minivakantiepark geweest waar maar zes huisjes waren, je at 's avonds gewoon wat de pot schaft (wat de bewoners dus kookten) en het was in de middle of nowhere, echt geweldig!
Ik ben nu twee keer in Bali geweest en ook op Java, maar mij spreekt Bali veel meer aan. Ik vind het eiland zo'n mooie natuur hebben en het waait er altijd wel wat dus je let niet zo op de hitte (een aandachtspuntje, vergeet de zonnebrandcrème niet). Alvast heel erg veel plezier gewenst!
Op Bali zijn we o.a. naar Sanur geweest naar hotel Mentari dacht ik, tot tweemaal toe. Ik vond het een heel prettig hotel. We zijn ook in Lovina geweest, vooral de stranden waren erg mooi
. We gingen ook naar Tulamben, een duikersplaatsje maar daar is het ook zo mooi met een hele gave berg.
Dit jaar gaan we niet jammer genoeg, de vliegtickets kosten ontzettend veel geld en aangezien we toch met ons drieën willen gaan..
gupje schreef:Hoi,,
Even om duidelijk te maken..
Dat is mijn mening.. mijn hele familie komt uit indonesie,,dus zoals ik al zei voor ons spreekt java, manokwari, sumatera etc meer aan!!.. Als ik aan Bali denk denk ik aan Scheveningen
Dewii schreef:gupje schreef:Hoi,,
Even om duidelijk te maken..
Dat is mijn mening.. mijn hele familie komt uit indonesie,,dus zoals ik al zei voor ons spreekt java, manokwari, sumatera etc meer aan!!.. Als ik aan Bali denk denk ik aan Scheveningen
Ik wil nog even op mezelf terugkomenBali is natuurlijk wel heel veel op toerisme ingesteld maar er zijn gelukkig ook wat rustigere plaatsen. Ik ben verder alleen op Java geweest in Semarang en Jakarta en dat zijn natuurlijk niet echt de mooiste plekken denk ik. Mijn moeder's kant van de familie is ook Indonesisch dus tsja, het is eigenlijk wel logisch dat ik me daar aardig thuisvoel
. Sumatra lijkt mij ook erg gaaf. Ik wou je niet aanvallen als je het zo opvatte
.
Smart schreef:Ja, wij vliegen als ik het goed heb om 12:15 en komen daar dan om 12:05 aan ( kan ook anderom zijn haha )
Wij verblijven inderdaad in Sanur, 17 dagen...Ik weet nog niet of we nog naar een ander eiland gaan maar dat zien we daar allemaal wel.. We hebben al een gids die NL spreekt voor Bali, altijd fijn!