Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
. Ik zou niet zo snel je vakantie annuleren, er zijn genoeg andere mogelijkheden om evt wel op vakantie te kunnen (omboeken naar ander vliegveld wat wel mag vliegen, bus, trein).
Anne. schreef:Het is natuurlijk algemeen bekend dat de aswolk ontzettend veel problemen oplevert voor het vliegverkeer. Afgelopen weekend werd er bekend gemaakt dat de laatste uitbarsting 2 jaar heeft geduurd, en dat deze uitbarsting ook nog wel eens een aantal maanden of jaren kon duren.

. Hoogstens als je in Athene bent. 
ikdoemaarwat schreef:hmmm aswolk + griekenland in economische crisis
ik zou lekker eieren voor mijn geld kiezen

. En daarbij is het ook daar dat je het met zijn tweeen moet doen
. 
. Lukt het nu allemaal niet op het laatste moment, dan zoek je toch op het laatste moment een andere last-minute die te bereiken is met de trein/boot/bus? Koffers zijn dan al gepakt, geld is weer terug
.
.
. Waarom zit er geen aan/uit knopje op die vulkaan
.
. Vriendin ivan me is er geweest! zap schreef:Maar ts, volgens mij krijg je dus gewoon je geld terug. Lukt het nu allemaal niet op het laatste moment, dan zoek je toch op het laatste moment een andere last-minute die te bereiken is met de trein/boot/bus? Koffers zijn dan al gepakt, geld is weer terug
.
Tenminste dat is wat ik zou doen denk ik.
[edit] ik moet ook altijd lachen om ons Nederlanders die zich nu al druk maken over ruim 2 maanden. Waarom zit er geen aan/uit knopje op die vulkaan
.
Kapathos is leeeeeeeuuuuuuuuuuk. Vriendin ivan me is er geweest!
Ik ben er van overtuigd dat ik dan gewoon zonder mijn centjes zit hoor..

) zap schreef:Als je in een vakantieoord zit en/of op de griekse eilanden valt het allemaal best mee hoor. En daarbij is het ook daar dat je het met zijn tweeen moet doen
.
Mijn kan je overal neerzetten, heb al vanalles meegemaakt als het gaat om vakanties en het is altijd lachen/gieren/brullen. Maar inderdaad als je gaat lopen stressen om oorlogtaferelen, aswolken, stakingen...dán wordt je vakantie inderdaad geen vakantie.
Vakantie is genieten en maak er dan ook wat van. Always look on the bright sight of live...tudum tutumtutudemtudem...
Ilsemarie, wat ik hiermee wil zeggen is dat je er heel veel andere aspecten bijtrekt die er niks mee te maken hebben. Fantastisch dat jullie het leuk hebben gehad en dat jullie niet persé ver weg willen.... andere mensen willen dat misschien juist wel
Maar ts, volgens mij krijg je dus gewoon je geld terug. Lukt het nu allemaal niet op het laatste moment, dan zoek je toch op het laatste moment een andere last-minute die te bereiken is met de trein/boot/bus? Koffers zijn dan al gepakt, geld is weer terug
.
Tenminste dat is wat ik zou doen denk ik.
[edit] ik moet ook altijd lachen om ons Nederlanders die zich nu al druk maken over ruim 2 maanden. Waarom zit er geen aan/uit knopje op die vulkaan
.
Kapathos is leeeeeeeuuuuuuuuuuk. Vriendin ivan me is er geweest!

). Zo zijn wij tot 2x toe niet opgehaald door een transfer heel laat in de avond (11 uur s'nachts) en we konden de ranch niet bereiken, gestolen portemonnee + geen ID meer (maar wel moeten vliegen een paar dagen late), belangrijke telefoonnummers vergeten en geen beltegoed hebben om je 'taxi' op te halen', midden in de nacht verdwaald zijn en niet meer weten hoe je thuis moet komen omdat de taxi je niet verstaat (en als hij verstaat, niet weet waar het is...), in het bos de groep kwijtraken en een meer dan een uur lang alleen ronddwalen (we waren met zijn drietjes), urenlang vaststaan op een vliegveld omdat je het vliegtuig niet uitmag (de rest ook niet hoor
), treinen die niet rijden maar jij wel naar Schiphol moet, 1,5 week lang in de regen in je tent in zuid-frankrijk zitten, paar dagen in de vrieskou kamperen, bijna het loodje leggen tijdens surfen...en zo kan ik nog wel even doorgaan. Als je het zo zou lezen, moet je maar nooit meer op vakantie gaan. Maar omdat we alles op ons af lieten komen en overal om hebben gelachen en vooral 'als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat' is alles goedgekomen
(al vinden mijn ouders het nog steeds niet altijd even leuk als ik wegga...ze weten wel dat we goed en wel aankomen/thuiskomen, maar meer willen ze ook niet meer weten)