Op wereldreis, wat MOET je zien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suor

Op wereldreis, wat MOET je zien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 11:23

Hoi Bokkers,

Vorige week hebben mijn vriendin en ik eindelijk de knoop doorgehakt en besloten dat we op wereldreis gaan! Ik studeer in oktober/november af en het is de bedoeling dat we in januari 2011 vertrekken. We zijn nu bezig ons te oriënteren op waar we allemaal naar toe willen en wat we willen doen. Eigenlijk is het enige dat al vaststaat dat we de Chinese muur willen zien en dat we willen eindigen in New York.

Duss mijn vraag aan jullie: Als je op wereldreis gaat, wat zijn landen/steden/dingen die je absoluut gezien moet hebben?!

En als jullie nog andere tips hebben mbt het plannen en dingen waar je rekening mee moet houden, zijn die natuurlijk ook van harte welkom :)!

zap

Re: Op wereldreis, wat MOET je zien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:30

Wat gaaaaaf! Superstoer!!

Hoe lang willen jullie gaan?

Waar liggen jullie intresses? Natuur/cultuur? Dat kan nogal schelen natuurlijk.

Als ik op wereldreis zou gaan, zou ik zowiezo dit willen zien:
- Australië (grote riffen)
- Nieuw Zeeland
- Alaska
- China (inderdaad Chinese muur)
- Nepal/tibet (mount everest)
- Noord-Amerika (zuid-west kust)
- De grand-canyon
- Himalaya
- echt tropisch regenwoud
- Hawaii :D

En ik zou erg graag een mooie/grote (werkende) vulkaan opzoeken.

Overigens zou ik Europa overslaan, daar kan je altijd nog heen denk ik ik altijd maar.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:32

ik zou geen europa doen inderdaad, dat kan altijd nog met stedentrips.

ik zou naar afrika gaan ( safari) EN AL het bovenstaande.
las vagas, laqguna beach ( amerika)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:34