Hehe, na 5 zomers op terschelling gewerkt te hebben én met plannen komende zomer weer te gaan...
:
Het maakt geen snars uit naar welke camping je gaat qua gezelligheid en strengheid van de camping.
Terpstra: dichtbij het dorp en dus dichtbij de kroegen.
Iets nettere wc's, maar blijft een jeugd camping.
Strand is íetsje dichterbij als vanaf appelhof.
Appelhof: Eigen disco
Eigen snackbar (met goede friet)
Supermarkt lijkt verder weg dan vanaf terpstra, maar is even dichtbij
Dorp alsnog maar 5 min fietsen of 20 min lopen.
Meer taxi's op de standplaats

Qua fietsen of niet: Taxi's zijn erg goedkoop op het eiland. Snachts is het met 8 man zelfs goedkoper om met de taxi naar west te gaan dan met de bus! (en de bus komt erg weinig en erg onregelmatig en zit stampende vol)
Fietsen: als je achterop zit op een fiets en de verhuurder ziet het, word je fiets ingenomen en krijg je je borg niet weer terug! Ze stoppen zelfs hun busjes ervoor om mensen van de fiets te schoppen. Kan je dus sterk afraden om dan maar allemaal achterop te gaan.Afhankelijk van hoe lang je blijft en hoe veel je weg gaat kán het goedkoper zijn om met de taxi te gaan dan met de fiets. Als je veel naar west gaat of naar de Groene weide, is fietsen goedkoper.
Ohja, en altijd lief zwaaien naar de taxi chauffers

ps, als je van de camping word geschopt, kom je er op andere campings ook niet meer op. En fietsen zijn zomers uitverhuurt, zorg dat je die optijd reserveert!
edit: van de mensen die ik in mijn taxi heb gehad vond ik meestal de mensen van appelhof gezelliger. Die zijn welliswaar luidruchtiger, maar makkelijker mee te praten, en minder snel écht vervelend.