Hallo Mijn moeder en ik hebben nog zn treinkaart van de blokker. Maar we hebben geen idee waar we naar toe kunnen. Hij is tot 30 augustus geldig, dus we moeten vaart maken. Mijn moeder heeft vorig jaar een ernstige hersenbloeding gehad. Ze kan alles wel weer, lopen, fietsen enz, maar ze is wel sneller moe en de drukte is soms wat lastig. Dus wie heeft tips om ergens heen te gaan ?
duh.. ik heb er teveel gezien het afgelopen jaar Ik bedoel dan dus Blijdorp Dolfinarium is ook leuk
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-09 16:00
Ja ouwehands is ook leuk Denk ik ben k nog nooit geweest Of apenheul... Ik ga es ff vragen wat ze er van vind haha Ow jullie hebben goeie ideeen Burgers zoo en dolfinarium is ook zo leuk haha
doei
Geplaatst: 16-08-09 16:03
Je moet er van houden... Maar een heerlijk dagje naar de sauna vinden mijn moeder en ik heerlijk!!! Lekker ontspannen, zwemmen, massage en eten... Als ze moe wordt kan je in een heerlijke rustruimte tot rust komen... Groetjes!!!
sauna is idd iets waar je van moet houden. er zijn ook genoeg sauna's te vinden waar je met badkleding aan kunt rondlopen als jullie dat prettiger vinden.
Christel3
Geplaatst: 16-08-09 16:17
Is hij alleen in nederland geldig? Anders kan je naar de dierentuin in antwerpen. Die is ook super!!
Ouwehands is inderdaad een aanrader! wil je iets meer stads, dan kun je naar Artis, alhoewel ik daar niet echt fan van ben (kleine verblijven etc. dierentuin zelf is ook best klein)
Een dagje winkelen in Haarlem -of een andere leuke stad, beetje shoppen, kopje koffie drinken, desnoods een beetje cultuur bekijken, shoppen, broodje eten...
Wat een leuk topic. Mijn moeder kan ook wegens ziekte niet tegen drukte en is snel moe. Lees dus even mee, want het is zo lastig iets te kiezen. Omdat je altijd rekening moet houden dat ze nog niet zoveel kan/mag.
het is ook erg leuk om een dagje super toeristisch te doen. heb ik ook wel eens gedaan. Lekker naar Amsterdam, beetje winkelen, rustig ergens wat eten en als je moeder wat moe is kun je een rondvaartboot pakken en Amsterdam eens van een andere kant bekijken. erg leuk om te doen als je niet wekelijks in Amsterdam te vinden bent.
diega
Geplaatst: 16-08-09 19:59
Ik ben met mijn schoonmoeder een paar maanden geleden naar kasteer De Haar geweest in Haarzuilens. Dat was heel leuk, kasteel was zeer indrukwekkend. Buiten in de kasteeltuin is een eet/ drink gelegenheid. Weet niet hoe het zit met openbaar vervoer, maar anders een tip voor de meelezers.
Ligt er natuurlijk aan waar je moeder van houd. Houdt ze van steden, vindt ze dierentuinen leuk?
Ik zou idd wel iets kiezen waar je vanalles kunt doen maar dat ze ook kan rusten. Dagje Maastricht, valkenburg, amsterdam, Breda. Erg leuke steden om te winkelen en te relexen. Of idd dierentuin als ze daar van houdt. Blijdorp is erg mooi, Burgers zoo Arnhem ook.