Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nadia_ schreef:Absoluut, mijn man is vorige week met onze 2 jarige en mijn nichtje van bijna 3 geweest en ze hebben de dag van hun leven gehad.
Vooral de sprookjes, droomvlucht enz vonden ze geweldig.
Suzanne F. schreef:_Nadia_ schreef:Absoluut, mijn man is vorige week met onze 2 jarige en mijn nichtje van bijna 3 geweest en ze hebben de dag van hun leven gehad.
Mijn dochtertje van 2,5 vindt dat niks. Die vindt dat doodeng.
Ik vind haar echt nog te klein voor efteling. Die vermaakt zich beter met een schommel, glijbaan en trampoline...
nikolletje schreef:Als je wel heen wilt, kruidvat heeft met aankoop van 2 actieprodukten een bon waarmee je 2 euro korting krijgt op 1 kaartje.
Wij gaan binnenkort ook, ben er zelf nooit geweest (25 jaar, volgens mij heb ik wat in mijn opvoeding gemist) maar binnenkort ga ik dus eindelijk alle legendarische verhalen zelf aanschouwen
Suzanne F. schreef:_Nadia_ schreef:Absoluut, mijn man is vorige week met onze 2 jarige en mijn nichtje van bijna 3 geweest en ze hebben de dag van hun leven gehad.
Mijn dochtertje van 2,5 vindt dat niks. Die vindt dat doodeng.
Ik vind haar echt nog te klein voor efteling. Die vermaakt zich beter met een schommel, glijbaan en trampoline...