Maar dan nóg heb je zoveel mogelijkheden als je vakanties gaat zoeken, en ik weet uberhaupt ook niet of zo'n vakantie wel leuk is met van die kleintjes. Zucht. Ik weet het niet meer. Waar zijn jullie geweest en hoe was dat? Wat is nou een aanrader?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelijn schreef:Mallorca vond ik heerlijk toen ik nog klein was. Wij zaten toen bij Cala d'Or, een klein dorpje waar veel te doen is voor kinderen. Ik was toen zo'n 2 jaar denk ik? Wij gingen altijd naar Parque Mar, die hadden een fantastisch animatieprogramma, ook voor de allerkleinsten.
Het is maar 3 uur vliegen, als je die 3 uur niet even geduld kan hebben met het huilen (wat ze niet eens hoeven te doen)... ik vind er niks aan om lange tijd in Nederland op vakantie te gaan, en zeker niet op de Wadden... maar ja, dat is persoonlijk
avaluna schreef:Het succes van een vakantie met kleine kinderen is niet zo zeer afhankelijk van je reisbestemming als wel van de accomodatie.
Het is fijn als deze genoeg te bieden heeft, dat hoeft niet superdeluxe, maar wel speeltuin, fijn zwembad/strand.
Wij zijn al o.a. al naar niet zo voor de hand liggende bestemmingen geweest zoals Dominicaanse Republiek (dochter net 1 jaar oud, hier kenden we wel het hotel), Bulgarije en Egypte en prima vakanties gehad.
Aranel schreef:Maar de laatste jaren gaan we ook vaker in Nederland op vakantie, lekker aan zee, en dat is ook niet te warm voor die kleintjes!
tita schreef:Avaluna ik ben zo iemand die gewoon hard opzegt neee geen kind in het vliegtuig.
Vanuit Hongkong naar Cairns een jankend kind achter me gehad vreselijk en voor mij vind ik het erger dan voor die ouders ik heb er niet om gevraagd.