Turkije 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Turkije 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 22:13

Ik denk ik ga even zoeken naar een topic over Turkije dit jaar en to mijn erbazing was e rnog geen één geopend :) Dus bij deze :D

Wie gaan er dit jaar ook (weer) naar Turkije? Zoja, waar en wanneer?
Ikzelf ben weer in Gumbet vanaf 23 mei, hopelijk doet de zon het daar dan weer :P

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 07:13

Volgens mij is er wel 1tje, maar daar is al een tijd niks meer in geplaatst. ;)

Wij gaan 17 mei een weekje naar Istanbul, naar schoonfamilie.
En hopelijk in augustus op vakantie, maar dat willen we lastminute boeken. :)
Laatst bijgewerkt door Nathalie op 09-05-09 07:50, in het totaal 1 keer bewerkt

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 07:19

ik ben in antalya nu, en het is inmiddels heerlijk weer :D

Amy77

Re: Turkije 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 08:40

Lekker hoor Saskia, verstand op nul en bruinen maar :P

Istanbul hoop ik ook nog eens heen te kunnen, staat al lang op mn verlanglijstje, maar dan als 5 daagse tour ofzo :)
Jij hebt toch een poos in Turkije bij je vriend gewoond Nathalie?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 08:39

Ja klopt. :j
We wonen nu in Nederland. :D

Istanbul is wel een erg mooie stad vind ik, ik heb er ook echt zin in! Ook natuurlijk omdat ik mijn schoonfamilie ga zien, maar heb ook zin in de leuke uitstapjes in Istanbul. ;)

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 22:00

Ik ben ook weer hard op zoek naar tickets voor in Juli. Ze zijn alleen zo duur...
Nathalie 17 mei wow, dat is al bijna! Vind je vriend het niet erg dat hij zijn familie zo weinig ziet?

silvia83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 22:01

wij gaan naar marmaris dit jaar. app Liman. iemand hier ervaring mee??
en hebben jullie nog tips?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 22:47

Ah je bent dus weer terug in Nl :) lijkt me zo'n rare overgang weer als je daar zolang gewoont hebt :P

Marmaris ben ik nog nooit geweest..sterker nog, nog nooit verder in Turkije gekomen dan Gumbet, oops..ben nogal honkvast, als ik het ergens naar mn zin heb en niet zoveel te besteden heb, ga ik liever naar een plek voor mn lange vakantie waarvan ik weet dat ik het naar mn zin heb :P Verheug mij erop mn voeten daar weer neer te zetten en de mensen weer te zien :)

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 22:50

ikkuh15 schreef:
Ik ben ook weer hard op zoek naar tickets voor in Juli. Ze zijn alleen zo duur...
Nathalie 17 mei wow, dat is al bijna! Vind je vriend het niet erg dat hij zijn familie zo weinig ziet?

ja die ticket prijzen zijn echt te erg,

ik ga begin juli paar weekjes naar Turkije. Alleen ook nog een ticket vinden die een beetje goedkoper is dan de gemiddelde 600 euro :+

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 09:32

Goed zoeken. ;) Toen ik aan het zoeken was voor Istanbul (maakte ons niet uit welke luchthaven, konden ook met de bus verder) kwam ik tickets tegen voor 180 euro per persoon naar Dalaman, 200 per persoon op Bodrum, 190 per persoon Antalya.. Dus valt best mee.

Appartement Liman in Marmaris ken ik wel, daar hebben vrienden van ons gewerkt en een andere vriend van ons woont er vlakbij (dierenartspraktijk, in de zomer vaak puppies kijken haha) Volgens mij is het wel een redelijk appartement. Simpel en klein, maar toen was het wel goed. Heb er wel eens zitten eten en gezwommen.

En tips voor Marmaris, genoeg. :D Als je van stappen houd zou ik sowieso naar barstreet gaan naar de Areena en Backstreet, hartstikke leuk!

Ikkuh, hij vind het niet heel erg, maar begint ze nu wel echt te missen, vandaar dat we nu ook echt gaan. Helaas ging het eerder niet, eerst doordat hij zijn paspoort kwijt was en nu moesten we zijn dienstplicht uitstellen wat ook weer even duurde... Vanaf nu willen we 2 x per jaar gaan als het lukt.

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 21:39

Ik ga in Juli voor de eerste keer naar Turkije. Ben erg benieuwd hoe het daar is. Ik ga bij Bodrum in de buurt. Zal wel lekker warm worden daar.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 22:55

Ik ga 11 Augustus ook naar Gumbet!
Ik verblijf (alweer) in hotel Parkim Ayaz!
@ Amy77,naar welk hotel ga je?
Misschien zie je mijn lover wel in Gumbet!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 23:02

Ooh wat gaaf Saskia, daar kom ik normaal ook elk jaar, al sinds 1999, maar helaas zat in mei en juni alle 1 persoonskamers al vol, baalde als een stekker, want sja, dat is toch mn thuisplekje :P
Zit nu in Hotel Magnific, geen idee hoe dat is, maar Tyson (je kent hem vast wel haha) raadde ons dat als alternatief aan.

Wie is je lover? Ik ben helaas sinds 2007 wegens omstandigheden niet meer geweest, dus ken veel mensen niet meer en de mensen die ik ken, zijn getrouwd en verhuist...alleen Ahmet (juwelier Daphne en voorheen op strand), Berkan, Koko en Tyson zijn er nog die ken.

(als ik wat voor je vriend mee moet brengen, pb me maar hoor :) )

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:30

Volgens mij is Ahmed van de juwelier ook getrouwd!
Met een Nederlandse.. ben even aan het bedenken..vorig jaar trouwde in ieder geval de eigenaar van de juwelier met een nederlandse..en dat feest werd gehouden bij Hotel parkim Ayaz!

Die namen zeggen me wel iets,maar heb even geen beeld haha!

Mijn vriend ken je denk ik niet..maar wie weet!
Ik zal je even pben als je dat leuk vind :D anders word dit topic ook off topic haha!

Wel ontopic: Waar ga je meestal stappen in Gumbet?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 12:24

Ja klopt, Ahmet (die overigens nog niet de eigenaar is, hihi, of mss nu wel sinds afgelopen jaar??) is getrouwt vorig jaar oktober, idd met nederlandse :)
PB maar, is makkelijker idd :P

Als ik uitging, was het vooral Central Bar en gut hoe heet die kroeg daar tegenover ook alweer (hadden ze een dakterras met lounge, volgens mij X Bar en nog iets?)..moesten zo lachen altijd, het format is bij elke kroeg steeds hetzelfde, overal kwam Shakira etc voorbij..werden we wat zat op een gegeven moment.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:07

Nathalie schreef:
Goed zoeken. ;) Toen ik aan het zoeken was voor Istanbul (maakte ons niet uit welke luchthaven, konden ook met de bus verder) kwam ik tickets tegen voor 180 euro per persoon naar Dalaman, 200 per persoon op Bodrum, 190 per persoon Antalya.. Dus valt best mee.

Appartement Liman in Marmaris ken ik wel, daar hebben vrienden van ons gewerkt en een andere vriend van ons woont er vlakbij (dierenartspraktijk, in de zomer vaak puppies kijken haha) Volgens mij is het wel een redelijk appartement. Simpel en klein, maar toen was het wel goed. Heb er wel eens zitten eten en gezwommen.

En tips voor Marmaris, genoeg. :D Als je van stappen houd zou ik sowieso naar barstreet gaan naar de Areena en Backstreet, hartstikke leuk!

Ikkuh, hij vind het niet heel erg, maar begint ze nu wel echt te missen, vandaar dat we nu ook echt gaan. Helaas ging het eerder niet, eerst doordat hij zijn paspoort kwijt was en nu moesten we zijn dienstplicht uitstellen wat ook weer even duurde... Vanaf nu willen we 2 x per jaar gaan als het lukt.

nou ik heb alle mogelijke sites al bekeken, goedkoopste is echt 400 euro ong.
We willen eerste 2,5 week juli, en moeten op izmir vliegen. Het liefst vanuit amsterdam

goedkoopste wat ik kan vinden is op ticketpot
owja, we hebben niet veel behoefte aan om over te stappen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:15

Ik zit vanaf 4 augustus in Alanya. Ben benieuwd. Ben wel een beetje bang voor de hitte daar :+

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 22:45

Noraly, heb je een huis o.i.d. in/bij Izmir? Of waarom ga je niet voor een pakketreis?
En kun je niet eventueel op een andere luchthaven vliegen als dat goedkoper uitkomt?

Heb even snel gezocht..
retour van Ams-Izmir voor 230 euro per persoon bij Corendon.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:53

haha dat klopt!
Ik ben zo benieuwd of ze dit jaar nieuwe nummers gaan draaien haha!

Fijn is dat eigenlijk he, honkvast zijn? Als wij terug komen staan er al een aantal mensen op ons te wachten! leuk vind ik dat,als je een echt contact kan opbouwen!'
ook als het seizoen is afgelopen,en dan nog contact met ze hebben,leuk vind ik dat!

Afgelopen winter heb ik ze zelf nog gezien,dat is helemaal geweldig!!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:18

Ik wil me hier ook even melden :P
We gaan in de zomer zeker naar Turkije maar we moeten nog boeken. We weten nog niet precies waar we heen willen. Eigenlijk wilden we terug naar Icmeler, maar ons hotel van vorig jaar zit jammergenoeg vol. Heeft er nog iemand niet te dure aanraders? :D

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:18

Tja,wat zoek je in een vakantie?
Een all in vakantie?
juist erg toeristische plaats? of misschien een beetje afgelegen?
roept u maar :D

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:29

Welk hotel in Içmeler ging je altijd naartoe?
Misschien nu een ander hotel in Içmeler? Zijn genoeg leuke hotels! :j

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:31

@ Saskia9;
We zoeken vooral een gezellig dorpje eigenlijk. We hebben het ook gehad over Marmaris maar dat vinden we eigenlijk te groot en te massaal. Sowieso een all in vakantie.

@ Nathalie;
We zijn vorig jaar bij Mirage Hotel in Icmeler geweest. Andere hotels zijn er wel, maar alleen de duurderen zijn nog vrij :P

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:33

Ik ga naar een All inclusief resort in Side.
20 of 21 augustus vertrekken we en we verblijven er 8 dagen en ik ga mn verjaardag daar vieren :D
Zijn er nog meer mensen die naar Side gaan?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:35

Misschien is Kusadasi wat voor je blauw00gje??
Marmaris is niet zo heel groot trouwens hoor.. En als je het toch te groot vind, kun je natuurlijk ook naar Içmeler gaan om te zonnen/winkelen/eten of weet ik veel wat. ;)
Toen ik in Marmaris woonde ging ik regelmatig naar Içmeler naar het strand, omdat ik t strand in Marmaris niks vind. :+