Maar omdat mijn vriend niet met het Waiver programma mee kon doen, moest ie een toeristenvisum aanvragen. Daar zijn we al vanaf februari mee bezig, maar we wachten nu al meer dan een maand op toestemming vanuit Amerika. En die komt maar niet. Volgens zowel het consulaat als de advocaat die ik gesproken heb is er in het bureau in Amerika een enorme achterstand met het verwerken van de aanvragen en interesseert ze het echt neit dat er mensen zijn die daardoor hun vakantie missen enzo...
Helemaal ten einde raad zullen we dus onze droomvakantie waarschijnlijk moeten cancellen.

We hebben nog maar 3 weken voordat we kunnen gaan en hoe langer we wachten, hoe minder geld we terugkrijgen... En geloof me, het gaat al genoeg kosten als we gaan cancellen nu...

Maar ik wil zo graag op vakantie! Zo ontzettend graag!! Dus ik ga hoe dan ook, maar ja, waar naar toe? Alleen ik weet echt niet meer waar we nu naar toe zouden kunnen gaan... Ik hoop dat jullie goede ideeën hebben.
Eisen
- Warm land (bij voorkeur vanaf 18 graden)
- 3 tot 4 weken
- Veel natuur
- Bij voorkeur rondreizen met auto / camper
- Geen groepsreis
- Liever niet in Azië omdat mijn vriend dat niet aandurft qua eten (hele zware voedselallergie)
Wat moeten we doen?