We Love last minutes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

We Love last minutes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 18:10

Zijn er hier nog meer mensen die altijd afwachten en pas laat hun vakantie boeken?
Ik heb er een beetje een sport van gemaakt om leuk en goedkoop op vakantie te gaan.
Welke site's bezoeken jullie en welke landen zijn een aanrader (buiten europa en veel zon)

wie is er wel eens gewoon naar schiphol gegaan om te zien waar je uitkomt?Ik heb helaas nog niemand zo gek gekregen om dat te gaan doen en alleen wil ik ook weer niet

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 01:19

Het is inderdaad erg leuk om alles af te kijken en niet al te duur op vakantie te gaan. Is alleen een risico als je heel veel eisen hebt dat je niet krijgt wat je eigenlijk wilt. Als je het geen probleem vindt om compromissen te sluiten werkt het prima. Ik denk alleen dat het aanbod in lastminutes dit jaar wel een tegen zou kunnen vallen omdat mensen (gezien de financiele situatie) langer wachten met boeken. En als het slecht weer wordt is er een run op last minutes. Het is gewoon vraag en aanbod en dan gaan de prijzen omhoog..

Naar schiphol gaan om daar te kijken heb ik nooit gedaan en zou ik ook niet durven. Wil wel een beetje weten waar ik terecht kom. En wil ook wel laten zien aan anderen waar ik heen ga :D

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 09:44

Nimber schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die altijd afwachten en pas laat hun vakantie boeken?
Ik heb er een beetje een sport van gemaakt om leuk en goedkoop op vakantie te gaan.
Welke site's bezoeken jullie en welke landen zijn een aanrader (buiten europa en veel zon)

wie is er wel eens gewoon naar schiphol gegaan om te zien waar je uitkomt?Ik heb helaas nog niemand zo gek gekregen om dat te gaan doen en alleen wil ik ook weer niet

Hier precies hetzelfde, lijkt me een spannend om op het laatste moment pas te weten waar je naartoe gaat en hoelang. Niets geen planning, gewoon gaan met die banaan.

Loesss

Re: We Love last minutes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:24

Heyoo!

Wat leuk een topic! Ik had er ook geen geopend, maar geen reactie ;)!

Wij hopen juist dat er veel last minutes zijn omdat er minder mensen op vakantie gaan en mensen in NL blijven, maar we zien het wel!

Ik ga 15 augustus met vriendje last minute doen, waarheen nog geen idee, hoelang, minimaal het liefste 12 dagen!

Ik heb dit nog nooit gedaan en vind het nog best moeilijk hoor, boek het liefste nu iets :)!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:25

Ik ga dit jaar met een vriendin op vakantie en ook wij gaan voor de last minute!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:38

Oh en trouwens, maar ik weet het niet zeker, maaar..... volgens mij kun je niet meer zomaar naar Schiphol aan daar in een vliegtuigje stappen, want alles gaat nu voortaan via internet :)!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 18:04

zou kunnen loess dat weet ik eigenlijk niet.

Ik hoop volgende maand te gaan. vorig jaar heb ik voor nog geen 600 euro 9 dagen op de dominicaanse republiek gezeten incl duikles, surfles all inclusive eten/drinken en 2 x paard rijden :D

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 18:46

Via welke sites boeken jullie dan, of gaan jullie op jullie vertrekdag naar Schiphol?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 20:16

Ik meestal via lastminute.nl

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:41

Nimber schreef:
zou kunnen loess dat weet ik eigenlijk niet.

Ik hoop volgende maand te gaan. vorig jaar heb ik voor nog geen 600 euro 9 dagen op de dominicaanse republiek gezeten incl duikles, surfles all inclusive eten/drinken en 2 x paard rijden :D

:wow:
Dat kost alleen mijn vliegticket al, die kant op :D :(

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:48

Yes we do love lastminutes! Wij zijn ook echte sterren geworden in het vinden van heerlijke koopjes :-D

We gingen 12 dagen naar Cuba voor 300 € (zonder Hotel), 10 dagen naar Sri Lanka voor 550 € in een ****hotel met alles erop en eraan, 10 dagen naar Senegal voor 300 euro, 8dagen naar Kreta in *****hotel voor 200 €, 8 dagen Kos in een ***hotel voor 300 € enzo enzo :-D

Nu gaan we naar Venezuela voor een maand in aug./sept.

En ik ben nog op zoek naar een leuke bestemming voor juni, een after-examen reisje met vrienden, iemand ideëen?

En ik wilde ook al heel lang gewoon naar het vliegveld stappen en een ticket ter plaatse zoeken, maar blijkbaar is dat niet zo simpel.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:52

Kan je dan ook vroeg boeken? :D

Wij zijn ook van de last minutes, of de auto in pakken en zien waar we uitkomen :D

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:53

@Moeshie, waar boek je dat? klinkt heerlijk voor die prijzen!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 21:56

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar al een tijdje aan denk. Lijkt me wel leuk om gewoon eens tussen de last minutes te kijken omdat ik, en vriendlief, niet echt weten waar we heen willen :)

Wat zijn goede sites, naast de site die al is aangegeven?!

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 00:29

Ik boek niet bij een vast adres ofzo, die sites willen ook nog wel eens veranderen.
Wat wel een hele goeie is : neckermann.be

Daar heb je een rubriek, Inpakken en Wegwezen. Dan boek letterlijk de laatste minuut, de dag voor je vertrek. Is spannend en goedkoop! Wij boekten voor Kreta om 6u 's avonds, en het vliegtuig was om 12u de volgende dag. Echt heerlijk!

Edit; voor de luxepaardjes, je hoeft je geen zorgen te maken over het hotel want je vult gewoon de gaatjes op in de gebruikelijk Neckermann hotels en die zijn altijd tiptop!
De mensen die dezelfde reis hadden geboekt betaalden 4 keer zoveel als ons, gnégné :Y) :Y) En wij hadden nog het beste huisje op het strand ook!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 00:35

Hee!! Leuk topic!!
Jaa ik ga ook (bijna) altijd op vakantie dat op t laatste moment geboekt is. Ook dit jaar zijn mijn vriend en ik van plan om een Last Minute te boeken. We hebben laatst een beetje gekeken waar we heen willen en hebben een top 4 gemaakt (flexibel voor de Last Minutjes ;) ) 1 = Tenerife, 2 = Gran Canaria, 3 = Ergens in Turkije en 4 = Ergens in Griekenland.
Ik volg dit topic ff voor handige tips e.d. wat betreft sites en boeken enzo :j

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:51

Klinkt goed zeg Moeshie!

Vooral ook dat je bij Neckermann terecht komt! Dit hou ik zeker in mijn achterhoofd, al zou ik wel liever weekje van tevoren boeken eerlijk gezegd! Kan alleen op de site die rubriek ook niet vinden :(?

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:11

Ik ben benieuwd of mensen site's hebben waar ze hun reisjes van af plukken? :D

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:17

Ik meld mij ook, dit jaar met vriendlief last minute pakken ergens heen ;)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:42

Ik heb pas geboekt voor Griekenland en ik kan je vertellen: het was nog knap lastig om wat leuks en betaalbaars te vinden in dezelfde periode als jij gaat ;)

Maar ik denk dat het wel scheelt dat wij juist niet naar hele toeristische plaatsen willen en dat maakt de keuze heel wat moeilijker.

Als je Kos of Kreta geen bezwaar vind je vast wel wat goedkoops.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:10

Heb je het tegen mij Fitzroy?

Waar we heen gaan maakt me eigenlijk weinig uit, liefste ook niet mega toeristisch. Maar aangezien wij toch scooter huren trekken wij altijd weg van meest toeristische plaatsen....

semenamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:14

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:21

@loess, ik had het tegen Nimber ;)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:40

Kunnen wij ook gewoon bij de belgische neckermann boeken? Of ga je dan automatisch over naar de nederlandse?

(ik weet namelijk niet of de nederlandse neckermann en de belgische verschillen)

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:43

dat kan wel geloof ik!
is dat goedkoper dan?