Dit wilde mijn vader echt heel erg graag voor zijn 50ste verjaardag doen, een weekje ijshotel. Dus hij is vorig jaar al fanatiek begonnen met boeken aangezien het snel vol zit. En hij heeft geboekt, we gaan het vliegtuig in op 24 Februari. Dan komen we daar, slapen in een normaal verwarmt hotel, en de dag erna gaan we naar het ijshotel. Daar slapen we een nacht en dan gaan we voor de rest van de week in een hotel vlak bij het ijshotel doorbrengen. Mijn vader heeft al allerlei activiteiten geboekt, zoals een hondensleetocht, en naar de Sami (die mensen met rendieren) om een dagje daar te kijken. Verder zullen we vast en zeker genoeg zien daar.
Ik kan me er eigenlijk niet echt iets bij voorstellen, ik houd het weerbericht van daar goed in de gaten, ik kan wel vast vertellen dat het er erg koud is

Nu mijn vraag: zijn er al eens mensen van bokt in het ijshotel geweest? hoe was het? ik kan me er namelijk niet echt iets bij voorstellen, wat natuurlijk niet weg neemt dat ik er heel veel zin in heb!