Chersonissos 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Eline_

Chersonissos 2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 14:14

Ik weet niet of er al een topic van is, maar ik dacht van niet. Haha!

Wij gaan er totaal met zijn 4en heen en we gaan begin juli al! We moeten alleen nog ff van de week boeken, maar ik heb er nu al zin in! Haha!

Zijn er al mensen die naar Chersonissos gaan van de zomer? Haha! En misschien voor de mensen die er al geweest zijn, wat zijn de echte aanraders en afraders?

L_iek

Re: Chersonissos 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:21

Oh ik krijg kriebels als ik dit topic zie. Ik ben er 3 keer geweest en wil echt zo graag terug maar een keer iets anders is ook leuk. Dus wij gaan nu naar Turkije!
Aanraders, eten bij Leidseplein, heerlijk! Stappen in Hof van Holland. Heerlijke tijden meegemaakt.

Winegum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:54

Ik wil misschien met vriendinnen ook naar Chersonissos gaan deze zomer. Ikzelf ben alleen wel een beetje huiverig voor het uitgaansleven. Op zijn tijd stappen vind ik niet erg, maar het beeld wat ik van Chersonissos heb is nogal het vele drinken etc. Wil ook wel een beetje een stadje in kunnen om wat rond te slenteren enzo.
Mensen met ervaring die me kunnen vertellen wat je er allemaal kunt doen en of het uitgaansleven echt zo erg is als ik denk?

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:44

Wij gaan dit jaar met examenreis wss naar Griekenland; misschien Chersonissos of Kreta. We gaan na de examens; begin juni Lachen

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 10:23

Wij hebben gisteren geboekt en wij vertrekken 3 juli! Hotel Glaros.

Zo he L_iek al 3 keer daar geweest! Ja over het Hof van Holland hoorde ik ook al veel mensen. Lachen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:25

Winegum schreef:
Ik wil misschien met vriendinnen ook naar Chersonissos gaan deze zomer. Ikzelf ben alleen wel een beetje huiverig voor het uitgaansleven. Op zijn tijd stappen vind ik niet erg, maar het beeld wat ik van Chersonissos heb is nogal het vele drinken etc. Wil ook wel een beetje een stadje in kunnen om wat rond te slenteren enzo.
Mensen met ervaring die me kunnen vertellen wat je er allemaal kunt doen en of het uitgaansleven echt zo erg is als ik denk?

Denk dat je het zelf het beste in kunt delen. Er zijn zat leuke excursies maar wij hebben 15 dagen in de kroeg gehangen.

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 20:14

@winegum: het uitgaansleven in Hersonissos is helemaal niet mijn ding; dit is helemaal persoonlijk natuurlijk maar Hersonissos is echt geen Kreta. Als je niet enkel gaat om op stap te gaan zou ik mezelf toch ergens anders installeren.
Als je meer info wil mag je altijd pb`en, weet wel meer mooie plekjes op het eiland ondertussen.

_Patriesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:56

Ik ga met 5 vriendinnen in Augustus. Eergisteren hebben we al een gedeelte betaald.
Wij hebben geboekt bij hotel Eri Beach Village, voor 8 dagen
Heb er erg veel zin in Go jij! Go jij!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:25

Chersonissos is uitgaan, meer niet. Wil je wat anders, zou ik een ander deel van Kreta bezoeken en een keer een avondje gaan kijken in Chersonissos

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:26

L_iek schreef:
Oh ik krijg kriebels als ik dit topic zie. Ik ben er 3 keer geweest en wil echt zo graag terug maar een keer iets anders is ook leuk. Dus wij gaan nu naar Turkije!
Aanraders, eten bij Leidseplein, heerlijk! Stappen in Hof van Holland. Heerlijke tijden meegemaakt.

Leidseplein, daar heeft een vriendin van mij (Nicole) afgelope zomer gewerkt Vork

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:17

Ik kan je er ook alles over vertellen, heb ik 2006 een paar maanden in Chersonissos gewerkt, en vorige zomer 15 dagen weer teruggeweest Lovers Het is een prachtig land en ik vind het enorm zonde om alleen maar in de kroeg te hangen!

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 01:26

Hersonissos vind ik helemaal niet geweldig!

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:46

Mijn motto is 'als je hier nog nooit geweest bent, DOEN! Anders mis je echt wat in je jeugd!

Heerlijke zomers gehad daar! Veel lol en plezier! Veel leuke mensen leren kennen. (nog steeds contact mee ;) ) En ook hier zijn van allerlei excursies enzo. Echt super!

@ winegum
Het is wel zo dat iedereen daar flink gaat stappen ja! Maar er zitten ook zat mensen veel op het terras met grote groepen gezellig te drinken enzo. Savonds kun je ook wel lekker shoppen daar! :)

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:57

Ik ga ook naar Chersonissos met A_man hier op bokt. We moeten nog boeken, miss vanavond. :)

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 18:42

Heerlijk, chersonissossoa! Ben er 4 jaar geleden geweest en vond me er toen al te oud voor. Was toen 19. Als je van flink stappen en feesten houdt is het wel the place to be, maar als je iets anders wilt doen zou ik het niet aanraden. Vond het centrum overdag trouwens wel pitoresk. Oja, en de kroegen stonken naar kots, maar verder was het wel leuk ;)

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:16

Wij gaan dit jaar ook weer!
van 10/ 18 juli! Dit is de 2e x dat ik er heen ga!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:32

Als je een strand/zon/uitgaansvakantie wilt is chersonissos echt een aanrader! Ben 2 jaar geleden geweest, echt een mega tijd gehad! Hof van Holland is echt leuk ( als tenminste van het nederlands skihut concept houd) en idd gewoon hele avond/nacht op t terras mensen kijken is ook al super.

renee_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:21

ik ben de afgelopen 2 zomers in hersonissos geweest, 2 keer een supertijd gehad! voor een zon en feest vakantie is het een geweldige plek! erg veel nederlanders, wat mensen leren kennen makkelijk maakt! excursies worden wel georganiseerd maar zijn vaak best prijzig en nemen veel tijd in beslag. wij hebben behalve het waterpark geen excursies gedaan. hof van holland vond ik niet zo super, wij zijn vooral veel in de amnesia, biobio en afgelopen jaar in de mapona geweest, omdat daar wel een erg leuke jongen achter de bar stond.. ik heb hem overigens mee naar huis genomen en mag hem nu mijn vriendje noemen.. al met al een supervakantie dus! ;)

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:30

Ik heb in de zomer van 2007 14 dagen op Star Beach gezeten.
Mooi weer, mooie omgeving, maar op het park zelf was het echt een kwestie van vleeskeuring (hoe wij het noemden dan)
Als je los wilt gaan, flink wil feesten en van aandacht houd kan ik je het zeker aanraden.
't Zit er vol met jongeren en je kunt er volop feesten.

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 16:45

Hebben jullie ervaring met Porto Village? :)

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:08

@ UpToDance
Ik ken wel iemand die daar zat, hebben wij ook naar gekeken maar schijnt toch een flink stuk lopen te zijn. Tegen een berg of helling lag het geloof ik?

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:35

Ik meld me! :D
Ik ga met 3 vrienden en een vriendin!
Heb er echt super veel zin in :):).

We gaan naar Aparthotel Porto Village, voor 8 dagen. :)
Aangezien het vooral feesten en strand word ga ik ook nog weg met mijn ouders haha. Aangezien ik er wel van houd om landen te zien en gewoon met mijn camera op pad te gaan. Denk niet dat, dat in Chersonissos gaat lukken eigenlijk :P.

Moet de hele rijs en alles er op en er aan kwa verzekering etc. zelf betalen. Tis niet goedkoop trouwens. :+

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 23:23

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Hotel Theodora.
Ligt tegenover Star Beach en 800 meter van het centrum af.
Onze eerste keuze was eigenlijk Porto Village, maar we hebben het op het kaartje gezien en het is écht ver weg van Star Beach. Wij zitten liever dicht bij Star Beach dan bij het centrum. Dus hebben we voor Theodora gekozen! :D

Ik en A_man hier op bokt gaan van 22 juli tot 2 augustus, 12 dagen!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:24

Wij gaan ook in juli. Alleen dan in het begin... Wij gaan de 6de. ;)

Grappig dat jullie ook naar Porto Village hadden gekeken :P. Tis idd ver van Star Beach. Maar wel lekker dicht bij het centrum en het strand. En er is een bushalte vlakbij.

Bij mij in de groep wouden 3 van de 5 niet naar Starbeach. [De jongens dus :+]. Dus vandaar dat, dat niet echt hoog op de lijst stond kwa ligging zegmaar.. :P

silvia83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 22:28

ik vond het voor een keer leuk maar zal niet voor een 2de x terug gaan.
wel naar kreta maar niet naar chersonissos.