Met je ouders op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suor

Met je ouders op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 16:36

Hey bokkers!

Mijn vader had afgelopen week een discussie met een collega. Zij vond het maar raar dat mijn broertje en ik allebei nog met onze ouders mee op vakantie gaan.

Mijn ouders gaan ieder jaar zes weken op vakantie naar Griekenland. Mijn broertje (19) en ik (21) zijn allebei ook helemaal verslaafd aan dat land. Mijn broertje gaat ieder jaar ook nog gewoon zes weken mee en ik ben afgelopen zomer een weekje geweest.

Volgens mijn vaders collega was dit dus maar raar, want als 21-jarige wil je toch niet meer met je ouders op vakantie?! Ik ben al bezig met de vakantie van volgend jaar en dan ga ik toch weer gezellig een week of twee met mijn ouders mee Haha!

Nu was ik benieuwd; gaan jullie nog met je ouders op vakantie? En waarom wel/niet?

Femke16

Re: Met je ouders op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:38

Oké ik ben 17 dus goed kan ik niet mee praten. Ik ga som wel mee, niet de hele vakantie gewoon even gezellig. Mijn broer gaat ook nog meer. DIe is laatst 23 geworden. Hij wil ook wel eens om het hoekje kijken. Niet heel lang ivm werk en voetbal, maar wel even. Ik vind het dus niet echt raar Tong uitsteken:D

zap

Heey!
Dat klinkt heel bekend Haha!

Mijn ouders gaan precies daarheen waar wij ook heen willen, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Mijn zus en ik gingen ook altijd graag mee en nu nog steeds... alleen zijn we vorig jaar toch echt voor het laatst meegeweest aangezien mijn ouders nu buiten het seizoen gaan en naar andere plekken willen Ja. Nu gaan zus en ik saampies naar de Atlantische oceaan.

Maar als pappie en mammie weer naar Frankrijk (atlantische oceaan) gaan, dan gaan we zeker weer mee! (ben nu overigens ook 21)

Anoniem

Ik ben 18. Afgelopen jaar nog met m'n ma geweest, en vorig jaar met pa & ma en zus. Komend jaar weet ik niet. M'n pa gaat sowieso denk ik niet mee. Maar met m'n moeder en m'n zus ga ik misschien nog wel. Ja Ligt ff aan het geld. Maar ik vind het echt niet raar hoor! Als je het gezellig vind?!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 18:18

Ik ga ook nog gezellig met paps en mams mee hoor. Lachen
Komende winter weer, ben dan 20, maar vind het reuze gezellig. In de zomer ga ik ook altijd zeker 2 of 3 weken mee. Mijn zusje vind het vreselijk, die kan niet wachten tot mijn ouders haar oud en wijs genoeg vinden om alleen thuis te blijven, maar ik vind het heerlijk!
Ga ook zelf op vakantie, maar daarnaast ook met het gezin mee. Ja

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 18:56

Ik vind het niet raar hoor.. Zolang je het zelf nog leuk vindt en graag naar dat land gaat, zou ik het zeker niet laten! Haha!

Ik ben 19, afgelopen zomer ook nog met m'n ouders meegeweest, naar Amerika. Haha! Als ze nog eens zo'n verre reis doen, ga ik zekerweten weer mee als het kan.. Haha!

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 16:36

Ik woon samen maar toch gaan we nog met mn ouders mee!
Wel lekker een eigen kamer in het hotel.

Ik doe dit omdat ik dit veel gezelliger vind, mn ouders gaan wel in het hoogseizoen vanwege een schoolgaand zusje, maar mn vriend ken toch ook alleen maar vrij krijgen in de zomer..

Dus tsja dan is de keuze snel gemaakt aangezien we ook van de zelfde landen houden Lachen

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 16:43

Vind 21 wel een leeftijd dat je WEER met je ouders mee gaat Knipoog
Ik ga al vanaf mijn 15e niet meer met mijn ouders op vakantie (ging liever met de paarden). Nu dit jaar (23) had ik het voor het eerste jaar wel weer gewilt...Helaas ging het door omstandigheden niet, maar de wil was er Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 16:45

Ik ben altijd met mijn ouders op vakantie geweest. Tot mijn 17de, daarna bleef ik liever thuis...
Maar ben nooit met een hele vriendenclub gegaan en heb ook nog nooit gevlogen dat zag ik gewoon niet zitten, ging dus liever met mijn ouders Knipoog
Ben 1 keer met een vriendin en haar ouders op vakantie geweest. Dat vond ik wél leuk Haha!

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-08 08:24

Eigenlijk combineer ik het ook wel altijd met nog een vakantie. Zo ben ik dit jaar ook nog 2x zelf geweest.

Twee jaar terug is het enige jaar dat ik niet mee ben geweest (ik ging al met een vriendin en daarna kon ik niet meer vanwege herkansingen) en daar heb ik toen echt spijt van gehad Bloos

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 15:01

Ik ben t\m m'n 17e meegeweest, daarna een jaartje met vriendinnen en het jaar erop met m'n vriend en zijn ouders. Vervolgens besloten m'n ouders het jaar daarop (ik was toen 20) met het hele gezin ruim 3 weken naar de VS te gaan, aanhang was welkom dus toen ben ik weer fijn met paps en mams meegegaan Haha!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 07:35

Ik ben vanaf da'k een jaar of 19 was met m'n vriend op vakantie gegaan. Maar dan wilde het bést wel eens voorkomen dat we toevallig in dezelfde regio zaten als mijn ouders Tong uitsteken En tja, dan is het bést gezellig om af en toe iets samen te gaan doen Knipoog

Buiten dat, zijn we samen nog 2 keer met mijn ouders en zusje een weekje weggeweest in mei. Is hartstikke gezellig, dus waarom niet?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 07:39

Mijn zwager is 40 en die gaat nog op vakantie met zijn ouders, ze hebben het altijd erg gezellig.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:25

renee16 schreef:
Vind 21 wel een leeftijd dat je WEER met je ouders mee gaat Knipoog
Ik ga al vanaf mijn 15e niet meer met mijn ouders op vakantie (ging liever met de paarden). Nu dit jaar (23) had ik het voor het eerste jaar wel weer gewilt...Helaas ging het door omstandigheden niet, maar de wil was er Knipoog

Ja, dat had ik ook! Tussen mijn 15e en 20e wilde ik echt niet met mijn ouders gezien worden! Zij gingen elk jaar naar een huisje in zeeland en op die leeftijd vond ik dat natuurlijk echt niet kunnen. Maar na een paar jaar Lloret de Mar vond ik het weer heerlijk om lekker met mijn ouders naar zee te gaan! Ik ben nu 27, maar als mijn ouders weer in Zeeland zijn ga ik nog steeds altijd een paar daagjes langs.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:29

Sinds mijn 17e ben ik niet meer met mijn ouders op vakantie geweest, maar nu ik 22 ben wil ik toch wel weer een keer mee, was altijd leuk en gezellig! Haha!
Niks geks aan toch.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:30

Ik ben nu 28 en zou het wel leuk vinden om weer mee te gaan Ja

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:33

Ik ga vanaf mijn 15e al niet meer mee Nagelbijten / Gniffelen Maar dat ligt ook wel een beetje aan mijn thuissituatie denk ik.. Mijn zusje van 10 gaat nog wel altijd mee.. maar die moet ook wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:07

Ben 2 jaar geleden nog met mijn ouders op vakantie geweest.
Ik wilde heel graag naar Marrokko, maar niemand wilde met me mee.Mijn ouders wilden Marrokko ook nog eens heel graag zien, dus dat was snel beslist Haha!
( ben bijna 26 overigens )

En voor volgend jaar staat Noorwegen misschien op het programma. Mijn ouders willen daar nog heel graag heen, maar vanwege hun leeftijd ( 68 en 73 ) zien ze het niet meer zitten om dat alleen te doen. En ze zijn ook niet van de 'bus in- bus uit' groepsreizen... Nou ik wil best chauffeuren Haha! Haha!

MDWStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:11

Ik ben 23 en ik ga nog regelmatig met mijn ouders mee. Mijn vriend, mijn broertje en zijn vriendin gaan dan ook mee. We zoeken een bestemming uit voor ieder wat wils. Zowel zomer als winter, altijd heel gezellig en aan vrijheid ontbreekt het ook niet.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:12

Ik ga echt niet meer met m'n ouders mee. Dat word of slaande ruzie of ik verveel me de hele vakantie dood. En zo nog een paar andere redenen waarom ik niet meer mee ga. Lachen
Ik ga al een aantal jaar niet meer met ze mee trouwens...
Ben 19 trouwens.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:20

Ik had de vakanties met mijn ouders op mijn 16e ook wel gezien (we gingen al niet vaak maar toch). Ik ging wel af en toe een weekendje meer naar een vakantiehuisje. Deze zomer 3 weken met het hele gezin op vakantie geweest. Was ff slikken om zo op elkaars lip te zitten maar het is ontzettend goed gegaan en ik als ze nog eens naar een ver land gaan wil ik weer best mee Haha!. Maar na 30jaar kindjes opvoeden gaan ze eigenlijk liever met zijn 2en haha.

edit: ben nu 22 dus het was een tijdje geleden

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:22

Ik ben vorig jaar toen ik 20 was ook nog meegegaan met mijn ouders. Dit jaar zijn ze door een verbouwing niet gegaan, maar volgend jaar ga ik rustig weer mee. Ik vind het wel gezellig om mee te gaan. Mijn broertje van 16 doet er overigens wel moeilijk over, met zijn ouders op vakantie.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 19:37

Ik vind het heerlijk om met ouders op vakantie te gaan.
Vorig jaar op mijn 21ste nog mee geweest, in mei 2 weekjes alleen en as dinsdag ga ik weer 3 weken weg, maar na 1 week (en dan ben ik ook inmiddels 22) komen mijn ouders nog voor 12 dagen. Weet niet hoe dat uit gaat pakken, maar vind het heerlijk hoor!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 19:39

Op gegeven moment wordt het eigenlijk wel weer leuk om met je ouders op vakantie te gaan Lachen

Een weekendje of midweek is eigenlijk altijd best gezellig Lachen

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 20:33

Ik ga nooit met mn ouders op vakantie (ben 17) want ze hebben geen tijd. De laatste keer was ik 13 en toen gingen we naar mn oom en tante in Zwitserland. We zijn nog 1 keer een weekendje Centerparcs geweest. Maar voor de rest ga ik zelf of met oma Haha! (naar mn oom en tante in Zwitserland). En deze herfstvakantie voor het eerst met een vriendin. Vork
Maar zou het eigenlijk wel leuk vinden, om met de hele familie te gaan. Ga trouwens deze voorjaarsvakantie wel met mn moeder naar Italië toe als het goed is. Maar dat is dan ook weer naar mn oom, dus eigenlijk altijd familiebezoek.