Betaalbaar overnachten in Miami?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-18 22:38

Ben van plan om in Februari naar Miami te gaan. Heeft iemand suggesties om ergens betaalbaar te overnachten? (prive kamer, geen slaapzaal. Maar mag wel prive kamer zijn in een hostel. Of max 2 personen)

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:56

Op Booking.com kijken? Genoeg te vinden. Of Trivago. :)

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:11

Rivano schreef:
Ben van plan om in Februari naar Miami te gaan. Heeft iemand suggesties om ergens betaalbaar te overnachten? (prive kamer, geen slaapzaal. Maar mag wel prive kamer zijn in een hostel. Of max 2 personen)


Ga naar Google maps, zoek op Miami, zoek naar hotels en selecteer op data en dan zie je meteen reviews, prijzen en je kunt direct boeken bij de hotels ipv middels Trivago en al die andere sites. Want die hebben spelen ook met de prijzen.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:23

Airbnb al geprobeerd? Daar hebben wij de laatste keer in Miami echt heel goed bij kunnen slagen. Zaten voor niet teveel geld in South Beach op een paar minuten van het strand. Mocht je nog geen account bij AIrbnb hebben en het willen gebruiken kun je me een pb sturen dan geef ik je een kortingscode.

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-18 23:44

Booking.com, Google en Trivago ken ik.
De meeste betaalbare plekken hebben veel slechte reviews. Die met fatsoenlijke reviews zitten meteen in een hoge prijscategorie.


Katja schreef:
Airbnb al geprobeerd?


Heb daar altijd ook goed kunnen slagen. (Alhoewel 1x op een wel hele vage plek terecht gekomen. :D )
Maar kon voor Februari niet echt wat vinden. Iets zonder raam. En eentje ver weg.

Ik reis ik alleen, vrouw alleen, en geen auto, dus ben wat beperkt in de opties. Maar denk dat Miami gewoon sowieo erg duur is en ik me daar op verkeken heb.

Hoop dat bokt (mensen met paarden lijken mij altijd prijsbewuste mensen :o ) misschien zelf ergens gezeten hebben wat aan te raden was.

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:57

Als je een risico durft te nemen, en een beetje avontuurlijk bent kan je hotwire.com gebruiken. Je weet niet welk hotel je boekt, maar wel de wijk, aantal sterren, faciliteiten. Kan soms best veel geld schelen.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:01

Waarschijnlijk is het spring break en is Miami overvol en daarom zo duur.
Hotwire is wel fijn maar als je met wen beperkt budget reist in een drukke periode loop je wel risico op een ellendige plek.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:04

Het is idd al deels Spring Break (echte Spring Break is in maart). Kun je niet wat verder naar boven kijken, in Hollywood of Fort Lauderdale bv. of wil je perse Miami?

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-18 15:25

Anoeska schreef:
Als je een risico durft te nemen, en een beetje avontuurlijk bent kan je hotwire.com gebruiken. Je weet niet welk hotel je boekt, maar wel de wijk, aantal sterren, faciliteiten. Kan soms best veel geld schelen.


Dank je wel! Die kende ik nog niet. Ga ik bekijken. Als er een metro in de buurt is dan kom ik overal wel, geen probleem.


Katja schreef:
Waarschijnlijk is het spring break en is Miami overvol en daarom zo duur.

Ahhhhhhhhh! Dat zou inderdaad alles verklaren. Bedankt. Had eerst voor andere periode gekeken, en vond allemaal leuke plekjes. Nu ga ik in Februari, en had het idee dat er opeens alleen duistere dingetjes binnen het budget vielen. :P


Fitzroy schreef:
Het is idd al deels Spring Break (echte Spring Break is in maart).

Misschien dat mensen die dat weten en willen ontvluchten, gewoon de maand ervoor gaan en al op tijd geboekt hebben.

Fitzroy schreef:
Kun je niet wat verder naar boven kijken, in Hollywood of Fort Lauderdale bv. of wil je perse Miami?


Kan elke strandstad zijn in het zuiden, ook buiten Florida. Als er maar strand is, beetje fatsoenlijk weer, en het mogelijk is er te komen vanaf het vliegveld (zonder huurauto), en je ook daar met openbaar vervoer of lopend aan voedsel kunt komen.
(Ik kom vanuit Washington, en dacht, ik plak er wat stranddagen aan vast voor ik terugga..)
Fort Lauderdale is ook prima. Daar is ook een stopover mogelijkheid. Zal eens kijken voor overnachtingen.

Zou het leuk vinden om ook de Everglades te bezoeken, maar geen probleem als dat te ver weg zou zijn.

Anoniem

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 16:34

Kleine stadjes aan de kust zijn misschien makkelijker. Kan je vanuit Washington ook nog met bussen komen, er zijn er genoeg die alle stadjes aandoen. Daar zit alles vaak wat meer op een kluitje waardoor je ook makkelijk kan lopen. Ik vond Miami leuk maar het is wel echt een autostad, het heeft niet echt een centrum ofzo.

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 21:05

Emmaa_ schreef:
Ik vond Miami leuk maar het is wel echt een autostad, het heeft niet echt een centrum ofzo.


Goede tip, inderdaad van belang. Ik zag wel dat ze een metro netwerk hebben in Miami.
Zou het liefste 3 dagen strand en 1 of 2 dagen iets bezoeken. En effe outlet shoppen.

Fort Lauderdale en San Juan zijn ook betaalbaar voor de stopover.
Washington en omgeving zijn helaas te koud in Februari. New York al een keer geweest. Andere optie was Toronto... maar daar moet ik dan vast door een sneeuwstorm ploeteren. :brr:

Gek eigenlijk dat Florida zo weinig grote toeristische kust-steden heeft met een vliegveld. Terwijl het er zo mooi is.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 21:10

Of doorzakken naar een van de Key's. Busverbinding van Miami Airport is er vast wel.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 22:35

Rivano, er zijn genoeg vliegvelden: Fort Myers, Naples, Tampa, Key West, Marathon. Dus snap niet zo goed hoe je daarbij komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 13:48

Rivano schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik vond Miami leuk maar het is wel echt een autostad, het heeft niet echt een centrum ofzo.


Goede tip, inderdaad van belang. Ik zag wel dat ze een metro netwerk hebben in Miami.
Zou het liefste 3 dagen strand en 1 of 2 dagen iets bezoeken. En effe outlet shoppen.

Fort Lauderdale en San Juan zijn ook betaalbaar voor de stopover.
Washington en omgeving zijn helaas te koud in Februari. New York al een keer geweest. Andere optie was Toronto... maar daar moet ik dan vast door een sneeuwstorm ploeteren. :brr:

Gek eigenlijk dat Florida zo weinig grote toeristische kust-steden heeft met een vliegveld. Terwijl het er zo mooi is.

Er is wel een metronetwerk maar als je naar bv outlet malls wil of naar het strand ben je afhankelijk van (onbetrouwbare) bussen of Uber. Uber kost je geen hol dus op zich een goede optie, maar van de ene naar de andere kant van de stad tikt het denk ik wel aan. Plekken als Daytona zijn kleiner en kan je beter lopend doen, maar zijn weer lastiger te bereiken.

Ik zou denk ik in jouw geval zoals Cowgirl zegt naar Miami Airport vliegen en een bus pakken naar een Key die net heel zuidelijk ligt.

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 14:06

Wij verbleven toendertijd in het pestana south beach art deco hotel, dat was helemaal niet zo duur!

Ook hadden wij geen auto en hebben we alles met uber etc gedaan, was prima te doen hoor, vond het super handig omdat er binnen no time iemand voor je neus stond.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 15:18

AnnPam, in welke periode was jij er? Van eind december tot half april gaan de prijzen ongeveer x 2 ;)

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 15:54

Key west schijnt wel echt prachtig te zijn.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 17:44

Key West an zich is niet prachtig, maar wel heel gezellig :D
The Keys en de omliggende oceaan zijn idd wel heel mooi.

Ann_Pam

Berichten: 2169
Geregistreerd: 30-09-08
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 21:24

Fitzroy schreef:
AnnPam, in welke periode was jij er? Van eind december tot half april gaan de prijzen ongeveer x 2 ;)

Dat zal wel flink schelen idd! Wij waren er in november.. ;)

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:01

Heb je al een vliegticket naar Miami geboekt, of is een andere locatie in Florida ook goed?

MadelonSunny

Berichten: 7351
Geregistreerd: 29-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:04

Ik weet niet of je 'vast' zit aan de omgeving van Miami maar Fort Myers zou ik je zeker aanraden :j Wij zijn 2 maanden terug in beide geweest en Miami (en ook Fort Lauderdale) is echt heel toeristisch en druk. En dat was dus al in november :') Fort Myers was een wereld van verschil. Ik vind het een ontspannen sfeertje, mooie stranden, genoeg eetgelegenheden en ook grote outlets. Die outlets zijn overigens echt geweldig :o De afstanden zijn daar wat minder groot en daar heb je tenminste ook niet zo'n last van files. In Miami staat altijd file :') Is wel fijn om lopend van je hotel naar een restaurant te gaan en niet zo duur om met de Uber naar een ander strand (schelpeneiland Sanibel echt een aanrader!) of outlet te gaan. De stranden zijn ook heel breed en mooi. En de Everglades zijn ook maar een uurtje rijden naar de noordwestelijke kant.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:18

Had je geen last van de Red Tide bij Fort Myers?
Maar ook Fort Myers is best prijzig in februari. Daarbij vind ik het ook niet echt een plaats om met OV te doen.
TS, kun je geen auto huren?

MadelonSunny

Berichten: 7351
Geregistreerd: 29-09-07

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:24

Niet dat ik weet :P Dan zijn wij ook maar 2 nachten in Fort Myers geweest omdat we maar een week in Florida waren en hebben geen tijd gehad om aan het strand te liggen :+
Ik geloof best dat het duur is maar zal toch wel goedkoper dan in Miami e.o. zijn?

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Betaalbaar overnachten in Miami?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:26

Hotwire?

Erg goedkoop, pas na boeken zienje precies welk hotel. Je kunt wel de sterren en buurt kiezen.

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-18 16:04

Fitzroy schreef:
Rivano, er zijn genoeg vliegvelden: Fort Myers, Naples, Tampa, Key West, Marathon. Dus snap niet zo goed hoe je daarbij komt?


Zijn dat grotere toeristische steden waar veel te doen en te zien is en je met metro/Uber/lopend prima uit de voeten kunt? Zou best kunnen, ik ken alleen Tampa en Key West. Als eentje daaronder valt, laat het me weten dan kijk ik of er een stopver mogelijk is.


Cowgirl schreef:
Of doorzakken naar een van de Key's. Busverbinding van Miami Airport is er vast wel.


Dat zie ik ook wel zitten. En ga graag met de bus. Lang lang geleden heb ik een TV serie gevolgd die daar plaatsvond. Was een comedy/detective/politieseries dacht ik met een vrolijke begintune. Kan er niet meer opkomen hoe die heette. Nostalgie.


Emmaa_ schreef:
Uber kost je geen hol dus op zich een goede optie, maar van de ene naar de andere kant van de stad tikt het denk ik wel aan. Plekken als Daytona zijn kleiner en kan je beter lopend doen, maar zijn weer lastiger te bereiken.


Ann_Pam schreef:
Ook hadden wij geen auto en hebben we alles met uber etc gedaan, was prima te doen hoor, vond het super handig omdat er binnen no time iemand voor je neus stond.


Fijn dat er Uber is en er veel van zijn, dat komt goed, prima alternatief als er geen metro gaat. Gebruik nu ook veel Uber, ben "VIP" member. En handig dat je niet met betalen zit.

mirriezz schreef:
Heb je al een vliegticket naar Miami geboekt, of is een andere locatie in Florida ook goed?


Ik heb nog geen ticket gekocht. Ik moet in Februari van Sao Paulo naar Washington en weer terug naar Sao Paulo. En bedacht me dat het leuk zou zijn om op de terugweg een langere stopover te doen en nog een stad te bezoeken. Als je er dan toch bent... :D


MadelonSunny schreef:
maar Fort Myers zou ik je zeker aanraden


Thanks voor het delen van je ervaring daar! Dat klinkt inderdaad precies passend. Had wel gezien dat er een vliegveld was, maar "leek" me niet aan het strand te liggen. (althans Google Maps laat geen strand zien) Ik zet deze stad weer terug op het lijstje. (met Fitzroy's notitie)


Fitzroy schreef:
Daarbij vind ik het ook niet echt een plaats om met OV te doen.
TS, kun je geen auto huren?


Ik mag geen autorijden helaas, en reis alleen.
(het is niet officieel als vakantie bedoeld, meer iets van zonde als ik niet onderweg uit zou stappen en een stad zou bezoeken, aangezien ik in Washington ook niets zal zien want ook daar ben ik niet voor vakantie.)