Oost Cuba, wat moeten we zien?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Oost Cuba, wat moeten we zien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 02:40

Hola! {:}

Vandaag heb ik samen met een vriendin in een opwelling een last minute naar Cuba geboekt. We verblijven 9 dagen in een hotel in Playa Pesquero.

Nu is het de bedoeling om wel een paar dagen wat te gaan doen. We zaten er zelf aan te denken om naar Santiago en/of Holguin te gaan. Ook zagen we dat er een jeep safari werd aangeboden waarmee je oa een waterval bezoekt.


Nu weet ik dat 9 dagen erg kort is voor Cuba, maar heeft er iemand nog tips wat we juist wel en niet moeten zien in Oost Cuba? We doen het liefst zoveel mogelijk zelf met het openbaar vervoer en anders willen we het liefst de excursies boeken via een lokaal toeristen bureau indien dit daar mogelijk is!

Een nachtje ergens anders overnachten zou ook geen probleem zijn!

Voor mij is het de 2e keer Cuba, de eerste keer ben ik naar het westen geweest en heb dus oa Trinidad en Havanna bezocht!

De eerste keer heb ik trouwens met mijn ouders een oldtimer met chauffeur gehuurd die ons een halve dag heeft rond gereden, weet iemand of dit ook mogelijk is in Oost Cuba?

En toevallig iemand ervaringen met duiken in Cuba? Ik heb m'n padi open water. :)

Alvast bedankt! :D