Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:30

Geen stand gezien van palmolive

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:51

Niemand nog buit om te showen? -O-

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:04

Alwiene schreef:
Niemand nog buit om te showen? -O-



ooooojaa ik ga even alles uitstallen voor jou :P

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:12

Nou hierbij mijn buit. Ligt ook nog wat in de koelkast. Heksenkaas, cheddar kaas. En nog peer en appel en sinaasappelsap. Ook veel dingen voor zusje gehaald en mijn moeder. Had 2 van die spellen.

Vrijdag opdracht gekregen om 2 x milka en 2 x kinder chocolade te halen. Zelf ook nog kinder chocolade meenemen en de scoupy dingen en van die super markt. Haha genoeg mee te nemen dus _O-


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:16

De foto's doen het niet hier

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:17

Hmppfff op mobiel wel

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:17

Bokt upload heeft wat kuurtjes, dan moeten we geduld hebben

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:18

Ik zit ook mobiel ;(

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:19

Dan maak ik het gewoon extra spannend. Probeer het later vandaag wel of morgen.

Helemaal speciaal alles uitgepakt en op vloer uitgestald

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:20

Haha zuur voor jou en ons , was wel nieuwsgierig :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:39

Foto's doen het prima hoor :D

Wat lief van je dat je die moeite voor mij doet <3

Super leuk om te zien. De Lenor al vaker langs zien komen, wat is de aanbieding daarvan? :D

En wat ligt er onder de kinderchocolade? :D

Hoezo ga jij twee keer trouwens? Ik twijfelde nog om zondag nog een keer te gaan maar vind het met de trein toch wel een hoop gedoe worden. Dus denk dat ik het bij 1 dag laat :)

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:42

Oeh mooie oogst! , was de lenor een aanbieding?

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:43

Omdat ik nog een kaartje over heb. En dus vrijdag avond komt mijn nicht en vriendin zijn beiden 7 maanden zwanger en die willen niet over de eethal dus ga mijn 2de kaartje gebruiken voor nog meer dingen daar halen en dus eerder dan 5 uur naar binnen te kunnen :P

En moest zoveel voor zusje en mama meenemen _O-
Lenor is alle 3 voor 5 euro totaal. Vond ik goede deal.

Onder de kinderchocolade ligt verse thee. Had Galia meloen thee en nog 2 soorten die heeeeerlijk roken <3 Vrijdag nog 3 x meloen thee halen _O-

O en edit: Slaap bij mijn ouders hele week door werk in Amsterdam enzo dus is het maar 20 min met metro en maar 2 euro kosten voor de reis :j

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:44

Oeh die lenor gaat op de lijst dan

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:49

Iloveiswan schreef:
Omdat ik nog een kaartje over heb. En dus vrijdag avond komt mijn nicht en vriendin zijn beiden 7 maanden zwanger en die willen niet over de eethal dus ga mijn 2de kaartje gebruiken voor nog meer dingen daar halen en dus eerder dan 5 uur naar binnen te kunnen :P

En moest zoveel voor zusje en mama meenemen _O-
Lenor is alle 3 voor 5 euro totaal. Vond ik goede deal.

Onder de kinderchocolade ligt verse thee. Had Galia meloen thee en nog 2 soorten die heeeeerlijk roken <3 Vrijdag nog 3 x meloen thee halen _O-

O en edit: Slaap bij mijn ouders hele week door werk in Amsterdam enzo dus is het maar 20 min met metro en maar 2 euro kosten voor de reis :j


Ja fiets, als ik in Amsterdam sliep en genoeg kaarten had ging ik elke dag ff denk ik :P Bofkont <3

Die Lenor is mooie prijs ja, ff kijken of de geur mijn ding is, ik hou van de paarse maar misschien de roze ook wel oke. Zet hem iig op de lijst.

Waar is die verse thee? Is dat in hal 5 bij Thee Bewust? Klinkt goed, mag ik vragen wat het kost? (ben niet nieuwsgierig hoor :P )

Heb jij nog gratis dingen opgehaald trouwens? Ik heb echt een lijst van onze apps, uitgeprinte vouchers, dingen uit beursboekje, facebook dingetjes haha Heel plan. T is maar goed dat het een lange dag is donderdag <3

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 22:56

Hmm nou niet veel gratis dingen eigenlijk. Voor de hond 2 dingen en dan die mayo verder niet echt.

Ja het was bij thee bewust. Bedrijf blijkt heeeeel dichtbij mij te zitten thuis :P 3 voor 10 euro en per stuk nog andere prijs. Ze verschillen beetje. Ze hielp mij erg goed en mocht alles ruiken en luisterde dat ik geen kaneel of ananas lukte dus ze zocht mee naar lekkere thee.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:00

Iloveiswan schreef:
Hmm nou niet veel gratis dingen eigenlijk. Voor de hond 2 dingen en dan die mayo verder niet echt.

Ja het was bij thee bewust. Bedrijf blijkt heeeeel dichtbij mij te zitten thuis :P 3 voor 10 euro en per stuk nog andere prijs. Ze verschillen beetje. Ze hielp mij erg goed en mocht alles ruiken en luisterde dat ik geen kaneel of ananas lukte dus ze zocht mee naar lekkere thee.


Hmm dat zal voor losse thee best goedkoop zijn, maar denk dat ik het te duur vind, maar hey snuffelen is vast gratis, dus kan altijd ff langsgaan natuurlijk, wie weet is er één onweerstaanbaar :D

Heb je de nagellak en de glittervijl uit het beursboekje niet opgehaald? Zit ook een coupon in voor honden of kattensnack bij Best for your friend. En had jij het Tefal schort ook niet aangevraagd dan?

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:08

Alwiene schreef:
Iloveiswan schreef:
Hmm nou niet veel gratis dingen eigenlijk. Voor de hond 2 dingen en dan die mayo verder niet echt.

Ja het was bij thee bewust. Bedrijf blijkt heeeeel dichtbij mij te zitten thuis :P 3 voor 10 euro en per stuk nog andere prijs. Ze verschillen beetje. Ze hielp mij erg goed en mocht alles ruiken en luisterde dat ik geen kaneel of ananas lukte dus ze zocht mee naar lekkere thee.


Hmm dat zal voor losse thee best goedkoop zijn, maar denk dat ik het te duur vind, maar hey snuffelen is vast gratis, dus kan altijd ff langsgaan natuurlijk, wie weet is er één onweerstaanbaar :D

Heb je de nagellak en de glittervijl uit het beursboekje niet opgehaald? Zit ook een coupon in voor honden of kattensnack bij Best for your friend. En had jij het Tefal schort ook niet aangevraagd dan?


Ja die hondensnack had ik gehaald. Die nagelvijl uiteindelijk niet meer gevonden. Misschien vrijdag als ik klaar ben met die andere dingen halen en nicht is er nog niet.

Geloof dat ze per stuk 3,50 zijn. Is duur inderdaad maar 2 gram nodig en dus ongeveer 30 keer thee kan zetten :P

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:09

Iloveiswan schreef:
Nou hierbij mijn buit. Ligt ook nog wat in de koelkast. Heksenkaas, cheddar kaas. En nog peer en appel en sinaasappelsap. Ook veel dingen voor zusje gehaald en mijn moeder. Had 2 van die spellen.

Vrijdag opdracht gekregen om 2 x milka en 2 x kinder chocolade te halen. Zelf ook nog kinder chocolade meenemen en de scoupy dingen en van die super markt. Haha genoeg mee te nemen dus _O-




[ [url=m/Yb5DsO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xpFqpf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7uMlv4.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wat is actie van kinderchocolade?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:20

Iloveiswan schreef:
Ja die hondensnack had ik gehaald. Die nagelvijl uiteindelijk niet meer gevonden. Misschien vrijdag als ik klaar ben met die andere dingen halen en nicht is er nog niet.

Geloof dat ze per stuk 3,50 zijn. Is duur inderdaad maar 2 gram nodig en dus ongeveer 30 keer thee kan zetten :P


Nagelvijl is bij Trind. Die staan in Hal 2, je weet vast hands off my chocolate, rechts daarvan staat vriendin/mijn geheim en weer rechts dáárvan staat Trind. Kan eigenlijk niet missen. In theorie dan, want ik roep natuurlijk op basis van een kaart niet van ervaring haha. Ik zou ze in hal 1 verwacht hebben maar das dus niet het geval :)

WiskyBokjes
Berichten: 9755
Geregistreerd: 14-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:22

Oef die aanbieding van Milka is altijd zo aantrekkelijk :9 :\

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 23:31

Euh kinderchocolade is 3 voor 3 euro vast pakketje en dan aan rad draaien. En ze hadden losse dingen voor 1 euro daarvan had ik dat lange pakje repen.

Aaaahh daar ok dan ga ik daar vrijdag nog even langs :p

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:02

Ik heb de foto's gezien!! Lekker veel chocola Haha!
Was er nog ergens een site met alle aanbiedingen enzo te vinden? Kan ik kijken of ik wat voor mama mee moet nemen :')

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Re: Huishoudbeurs / 9 maanden beurs 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 10:15

Hier is het wachten op schoonmams en dan gaan we zo die kant op, zin in!
Kleine meid is precies mooi op schema voor nu en in een goed humeur dus dat moet goed komen. Gaan we wel zien hoe lang het voor haar te doen blijft.

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 12:03

Alwiene schreef:
Iloveiswan schreef:
Ja die hondensnack had ik gehaald. Die nagelvijl uiteindelijk niet meer gevonden. Misschien vrijdag als ik klaar ben met die andere dingen halen en nicht is er nog niet.

Geloof dat ze per stuk 3,50 zijn. Is duur inderdaad maar 2 gram nodig en dus ongeveer 30 keer thee kan zetten :P


Nagelvijl is bij Trind. Die staan in Hal 2, je weet vast hands off my chocolate, rechts daarvan staat vriendin/mijn geheim en weer rechts dáárvan staat Trind. Kan eigenlijk niet missen. In theorie dan, want ik roep natuurlijk op basis van een kaart niet van ervaring haha. Ik zou ze in hal 1 verwacht hebben maar das dus niet het geval :)

Klopt als een bus! *D