Ruzie op vakantie..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-17 19:05

Oh wat stom wilde pb doen haha! Maar bedankt allemaal. :)

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 08:28

Nooit niet dat vliegtuig in. Pak de auto en ga eropuit! Je bent er nu toch. Eng? Gewoon genieten. :)

Olga89

Berichten: 1999
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 08:54

TS wanneer zou je anders terug vliegen naar NL? Als het over een paar dagen is kan je dat best overleven "alleen" toch?
Lekker gaan bekijken wat je bekijken wou maar dan nu alleen en waarschijnlijk kom je leuke mensen tegen en ga je je eigen avontuur aan.
Overnachten kan je overal heel goedkoop als je goed zoekt.

PS. blijft je "vriendin" wel?

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 09:55

Hey allemaal,

Zo even een nachtje geslapen in een hotel tegenover de luchthaven.

Gisteren was ik er zo klaar mee dat ik dus gelijk het reisbureau heb gebeld en hun een ticket terug heb laten boeken, vandaag om 14.00u vlieg ik dus terug naar Düsseldorf.

In principe had ik best nog elders kunnen verblijven maar zo gaat de prijs van een vakantie wel aardig omhoog, ik was dit jaar al op vakantie geweest dus het was niet de bedoeling dat deze vakantie ook duur zou worden. Mijn 'vriendin' uit het appartement zetten zou ik nooit doen dat zou echt heel gemeen zijn maar samen een kamer delen kan ik echt niet meer.

Ergens voel ik mij voor haar schuldig omdat ik haar daar heb achter gelaten. Ik heb nog gedacht als ze haar excuus maakt dan rij ik terug, maar ze was blij dat ik wegging zei ze. Gisteravond stuurde ze nog wel een appje of ik echt wegging. Ik denk dat zij dacht dat ik aan het bluffen was, niet dus.. Nu moet ook zij maar zien hoe ze terug komt, haar vlucht staat geboekt voor a.s. zaterdag en haar ticket heb ik gewoon achter gelaten.

Ik was vandaag vooral heel erg blij dat ik de auto vol getankt en krasloos in heb kunnen leveren dat was wel mijn grootste angst. Vind dat ze hier wel eng rijden, richting aangeven kennen ze hier niet en wanneer je 10 km te hard rijd vinden ze je nog te sloom maar omdat inhalen niet kan gaan ze maar gewoon bumperkleven.

Was vooral heel erg bang dat ik er met mijn Engels niet zou komen, maar uiteindelijk denk ik dat ik te onzeker was om het te spreken want het ging vandaag en gister juist heel makkelijk. Als het maar moet blijkbaar....

Nog even een vraagje, normaal als ik ga vliegen krijg ik altijd een mapje met papieren en laat dat altijd zien aan het grondpersoneel. Maar nu is alles via internet gegaan kan ik dan gewoon mijn ticket via de telefoon laten zien?

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:04

Vraag bij het hotel of je mag inloggen op je email en daar de reisgegevens mag uitprinten, of of je het mag mailen dat zij t uitprinten voor je :j

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:07

Ik doe het altijd via mijn mobiel :j Als je je paspoort laat zien is het meestal ook voldoende en print het grondpersoneel je tickets uit.

Anoniem

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:08

Bij inchecken/incheckbalie inderdaad je telefoon laten zien, en dan printen ze de boardingpass voor je :j

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 10:21

Ohh super handig!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 10:22

Ik doe het ook altijd op mijn mobiel, je hebt normaal een QR code erop staan die scannen ze gewoon, of bij sommige vluchten moet je het echt op je papier hebben en dan printen ze het uit bij inchecken als je je telefoon laat zien. Best wel downloaden voor het geval je geen verbinding hebt en zorgen dat je batterij niet leeg is :D .
Maar als je je gewoon wat veiliger voelt gewoon vragen inderdaad bij het hotel, dat doen ze zeker!

Ik hoop dat als je toch nog verlof gepland had, je dan voor de rest van de week nog thuis heerlijk kan relaxen. Maak er nog wat leuke dagen van :) .

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:23

Ik denk dat je inmiddels wel thuis bent TS :)

Engels moeten praten alleen is eng, maar je moet en waarschijnlijk verstaan ze geen nederlands dus kan je wel fouten maken. Met handen en voeten kom je een heel eind :)

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 01:00

Klopt ik ben inderdaad thuis! Allemaal heel erg bedankt voor jullie berichtjes en goede hulp. Nu thuis nog wat problemen met het meisje waar ik mee ben gegaan helaas..

Haar auto staat bij mij op het erf, krijg ik een appje van een vriendin van haar of zij donderdag de auto op mag halen. Heb haar terug geappt dat dat prima is als ze dan direct het geld wat ik nog van haar krijg en de geleende koffer mee brengt. Appt zij terug ja daar ga ik niet over, heb haar vriendelijk terug geappt dat ze alleen onder die voorwaarde welkom is. En dat meen ik ook echt, ik wil ook gewoon mijn spullen en geld terug en daarna wil ik niets meer van haar of haar vriendinnen vernemen.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 08:19

Petrichor schreef:
Klopt ik ben inderdaad thuis! Allemaal heel erg bedankt voor jullie berichtjes en goede hulp. Nu thuis nog wat problemen met het meisje waar ik mee ben gegaan helaas..

Haar auto staat bij mij op het erf, krijg ik een appje van een vriendin van haar of zij donderdag de auto op mag halen. Heb haar terug geappt dat dat prima is als ze dan direct het geld wat ik nog van haar krijg en de geleende koffer mee brengt. Appt zij terug ja daar ga ik niet over, heb haar vriendelijk terug geappt dat ze alleen onder die voorwaarde welkom is. En dat meen ik ook echt, ik wil ook gewoon mijn spullen en geld terug en daarna wil ik niets meer van haar of haar vriendinnen vernemen.

Wanneer is vriendin terug van vakantie?

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 08:56

Petrichor schreef:
Klopt ik ben inderdaad thuis! Allemaal heel erg bedankt voor jullie berichtjes en goede hulp. Nu thuis nog wat problemen met het meisje waar ik mee ben gegaan helaas..

Haar auto staat bij mij op het erf, krijg ik een appje van een vriendin van haar of zij donderdag de auto op mag halen. Heb haar terug geappt dat dat prima is als ze dan direct het geld wat ik nog van haar krijg en de geleende koffer mee brengt. Appt zij terug ja daar ga ik niet over, heb haar vriendelijk terug geappt dat ze alleen onder die voorwaarde welkom is. En dat meen ik ook echt, ik wil ook gewoon mijn spullen en geld terug en daarna wil ik niets meer van haar of haar vriendinnen vernemen.

>;) Daar ga ik niet over? Sorry? Hoe moeilijk is het om geld te pinnen en een koffer mee te nemen.. sjongejongejonge :n
Wees blij dat je daar vanaf bent :j

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 09:04

We hadden de zelfde vlucht!

Goof

Berichten: 28805
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:04

Toch snap ik die reactie wel. Die vriendin heeft niets te maken met de ruzie tussen ts en haar 'vriendin'. Ik zou me daar verder ook buiten willen houden.
TS, neem gewoon even contact op met je 'vriendin' over dat geld en die koffer.

Olga89

Berichten: 1999
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:07

Inderdaad zou eerst mijn geld en spullen terug willen voordat de auto van je erf gaat.

Ook wel beetje "laf" dat die vriendin zelf niet durft te komen om de auto op te halen. Dan is het echt goed mis lijkt me.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:10

Ah sorry, er is een vriendin nr 2. Foutje.
Beetje laf ook om via via te spelen, sjongejongejonge.
Eerst je spullen/geld terug, heel simpel.

Jolliegirl

Berichten: 32975
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:16

Ik weet niet om hoeveel geld het gaat... Maar anders idd de auto niet het erf laten verlaten...

Wat een kinderachtig gedoe dit zeg... Tsjonge...
Ze moet de ballen hebben zelf se auto op te halen.


En zeg je nu dat jullie dezelfde vlucht hadden?
Is zij dus ook eerder weggegaan?

Molfre

Berichten: 2636
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Aarhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:21

Petrichor schreef:
We hadden de zelfde vlucht!

Even onder de meeleessteen vandaan, maar zat jouw vriendin op dezelfde terugvlucht gisteren?

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:22

Als ze op dezelfde vlucht zat dan iid eerst koffer en geld terug...

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:33

Bijzonder onvolwassen van je vriendin om een andere vriendin hiervoor op pad te willen sturen.
Ik zou haar zelf gewoon even bellen dat ze welkom is om zelf de auto even op te halen en direct de koffer mee te nemen en even met je af te rekenen.

Dat is naar haar toe namelijk wel een heel normale en volwassen reactie en je laat meteen zien dat het zo dus ook kan. Dat je haar daarna niet meer wil zien is dan jouw keuze uiteraard, maar wel correct afgewikkeld.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:35

Mirranda schreef:
Bijzonder onvolwassen van je vriendin om een andere vriendin hiervoor op pad te willen sturen.
Ik zou haar zelf gewoon even bellen dat ze welkom is om zelf de auto even op te halen en direct de koffer mee te nemen en even met je af te rekenen.

Dat is naar haar toe namelijk wel een heel normale en volwassen reactie en je laat meteen zien dat het zo dus ook kan. Dat je haar daarna niet meer wil zien is dan jouw keuze uiteraard, maar wel correct afgewikkeld.


Hier ben ik het mee eens :j Vind het ook zeer onvolwassen van haar om hier een vriendin voor te sturen.
En inderdaad, als jij het correct afwikkelt, kan jou niets meer kwalijk worden genomen wat dit betreft. Gewoon laten zien dat het ook op een volwassen nette manier kan en dat die kinderachtige acties nergens voor nodig zijn :)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 10:08

Goof schreef:
Toch snap ik die reactie wel. Die vriendin heeft niets te maken met de ruzie tussen ts en haar 'vriendin'. Ik zou me daar verder ook buiten willen houden.
TS, neem gewoon even contact op met je 'vriendin' over dat geld en die koffer.

Dan moet ze ook de auto niet willen komen halen.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-17 11:39

Het is inderdaad gruwelijk kinderachtig dat ze dat niet zelf regelt, maar dit beschrijft precies zoals zij is.

Echter kon ik op geen enkele manier meer contact met haar of die vriendin van haar opnemen want mijn nummer is op alle mogelijke manieren geblokkeerd.:+ Heb haar toen gebeld op het nummer van mijn moeder maar daar nam ze ook niet op. Uiteindelijk heeft zij teruggebeld naar mijn moeder, mijn moeder heeft opgepakt want ik was met het paard weg. Mijn moeder heeft gezegd dat ze de auto op kon halen en dan gelijk de koffer mee moest nemen, daarna zei ze nog, ja het geld krijgt ze niet terug hoor want ik moest een ticket extra terug boeken. Mijn moeder heeft maar gezegd wees er gelukkig mee..
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 06-09-17 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Ruzie op vakantie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 11:40

Zo dan, dat had ik niet gepikt en was gewoon bij haar op de stoep gaan staan.. jij moest zeker niet een ticket terugboeken? wat een sodemieter zeg,