Center parcs Limburgse Peel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babsiej

Berichten: 6237
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Center parcs Limburgse Peel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 12:36

Iemand ervaringen ? Wij zijn aan het kijken om hier een midweekje met onze honden heen te gaan. We moeten dus lekker kunnen wandelen etc.

Anders een andere goede tip ? We willen sowieso in een VIP bungalow, eind van deze maand !

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Re: Center parcs Limburgse Peel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 12:43

Wil je ervaring met het er heen gaan of wat?
Ik woon niet heel erg ver weg van het gebied en heb op het park gewerkt.

Babsiej

Berichten: 6237
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 12:56

Allebei ... Ik hoef niet gigantisch veel faciliteiten op het park, we zijn geen enorme zwemmers ofzo ..

Maar inderdaad, is er savonds nog iets te doen, is het netjes en schoon? Vriendelijk en behulpzaam personeel ? Omgeving genoeg leuke dingen te doen ?

CarolineCF
Berichten: 703
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:34

Zag toevallig net dit lijstje http://surprisetickets.nl/reizen/leukste-center-parcs-parken met de leukste Center Parcs parken in Nederland en Belgie. Misschien heb je daar iets aan? De Limburgse Peel staat er niet bij ... Maar dat zegt misschien niet veel. Wat mij opviel is dat er ook Center Parcs parken zijn waar je een pony bij je huisje kunt krijgen. Dat was een paar jaar geleden nog niet!

Moonlight17
Berichten: 2344
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:04

Babsiej schreef:
Allebei ... Ik hoef niet gigantisch veel faciliteiten op het park, we zijn geen enorme zwemmers ofzo ..

Maar inderdaad, is er savonds nog iets te doen, is het netjes en schoon? Vriendelijk en behulpzaam personeel ? Omgeving genoeg leuke dingen te doen ?


Netjes/schoon: Huisjes ben ik nooit in geweest, Zwembad en andere faciliteiten zijn altijd netjes en schoon naar mijn mening.
Vriendelijk/behulpzaam personeel: In de meeste gevallen wel. Het doel van het management was in ieder geval hoog scoren op vriendelijk/behulpzaam zijn toen ik er werkte, kan niet voorstellen dat dat nu veranderd is. Personeel word er ook op gecontroleerd door de managers en over aangesproken wanneer zij dit niet zijn.

In het hoog seizoen is er bijna iedere avond wel wat te doen. Buiten het hoogseizoen zijn de activiteiten een stuk minder. Veel bossen in de omgeving zeker als je een auto bij hebt kun je eventueel ook nog wat naar andere mooie plekken. Voor de paardenliefhebber is er de Peelbergen leuk als ze een evenement organiseren, maar enkele km's verderop. Toverland en de Schatbergen ook enkele km's verderop. Ook een paar km's ligt het Centerparcs park Meerdal (heeft dus ook die pony's voor bij je huisje) met een paar andere activiteiten die de Limburgse Peel weer niet heeft.

Het is eigenlijk maar net wat je zoekt om te doen aan activiteiten, voor natuur kun je hier in ieder geval zeer goed terecht.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 15:20

Wij komen een paar keer per jaar in het park ernaast (meerdal) met onze honden.
Erg mooie omgeving om te wandelen. Tussen de parken ligt de Heerepeel. Mooi aangelegd park met ook een zwemvijver voor de honden.
Zeker vriendelijk personeel.
Huisjes vindt ik iets minder, maar wij zitten daar ook bijna niet.
Als het niet schoon is, gewoon melden bij de receptie en dan wordt het keurig geregeld!
Meerdal heeft s avonds wel meer te doen dan de limburgse peel.

Babsiej

Berichten: 6237
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Re: Center parcs Limburgse Peel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 14:30

Het is de Kempervennen geworden ! :)

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 14:32

Leuk!! erg mooi park en mooie omgeving!