3 weken solo door Vietnam

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 22:07

Ik ben er echt jaren terug geweest en vond het er prachtig. Ik heb min of meer dezelfde route afgelegd als jij. Ik ben ook nog in een paar plaatsen geweest die jij hier niet noemt, maar dat kan ook door de 15 foto's komen. Niet bij de Cao Dai sekte geweest? Of bij de CHAM tempels? Of bij die rode duinen (kom even niet op de naam).
In Vietnam is eigenlijk indirect de basis gelegd voor mijn roeping: het duiken. In Nha Trang op koraal gedoken. En sindsdien weet ik waarom ik op deze aarde ben, om te duiken. :D Eigenlijk moet ik nog eens terug, want Vietnam zit natuurlijk vol grotten, je moet ze alleen nog ontdekken. :+ :D
In Halong bay heb ik nog in een grot gezwommen. Het schijnt dat je nu niet meer zomaar van boord mag springen om te zwemmen. DAt deden wij dus wel, onze boot stopte gewoon bij leuke baaitjes en plons, zwemmen maar.

Vietnam heeft zo veel mooie strandjes, je kunt overal wel stoppen, op sommige plaatsen is het land maar 30 km breed en rij je eigenlijk altijd langs het strand. Ook in die ronde rieten 'bootjes' gezeten? En gezien dat ze daar met de voeten roeien?

Zadeladvies, africhting, instructie dressuur en springen, bitadvies, bitloos advies. Gediplomeerd Instructeur en Instructor Trainer. Fotoshoots (eventueel met leenpaard, style western/gothic, er op of er naast). Voor vragen stuur een pb.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie