Na een hele lange stilte voelde ik me toch een beetje verplicht om even een update te geven.
Allereerst is mijn gezondheid nog altijd een probleem maar is het al wel veel minder ernstig dan voorheen. Vorig jaar heb ik van maart tot en met juni af en aan in het ziekenhuis gelegen. Sindsdien is het gelukkig steeds beter gegaan op wat terugvallen na.
Onder andere mijn gezondheid en die van Empaier heeft mij doen besluiten terug te keren naar Nederland. En nu hoor ik jullie denken, en je vriend dan? Nou die heeft bewezen dat erg diep gaat. Hij is namelijk mee gekomen!
Inmiddels is Empaier gelukkig ook enorm opgeknapt en kunnen we weer stiekem dromen over een toekomst in de dressuur. Na zijn val, nu al weer bijna 2 jaar geleden (het was 5 augustus dat vergeet ik nooit meer) heeft hij een lange weg te gaan gehad.
Zodoende stopt hier mijn avontuur van emigreren. Het was wellicht toch niet voor mij, wellicht gaan we samen nog maals ergens heen, ik durf het nu niet te zeggen. Voorlopig zitten we samen met Empaier, Mismo en Jethro in Nederland.