Maand naar het buitenland, waarheen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xkimmx

Berichten: 3406
Geregistreerd: 07-05-08
Woonplaats: Westland

Maand naar het buitenland, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 10:43

Hallo,

Ik zit er al een tijdje aan te denken om in april/mei een maandje weg te gaan. In april rond ik mijn afstudeerstage en examens af en eind juni hoop ik mijn diploma in ontvangst te nemen. Ik vind dit het geschikte moment om een maandje er tussenuit te gaan en lekker op een zonnige bestemming te werken! Ik heb al bokt afgestruind naar verhalen en ervaringen. Tussen de paarden werken lijkt mij fantastisch! Maar ik sta ook open voor andere werkzaamheden. Ik zag al verschillende vacatures in Australiƫ, dit is alleen helaas te ver voor mij. Die tickets zijn zo duur, dat ik dat liever met stage ooit doe als ik echt een half jaar blijf. Ik zoek dus liefst iets in Spanje, Portugal o.i.d. Curacao zou ook eventueel nog kunnen daar vallen de tickets soms ook nog mee! Liefst niet in de middle of nowhere, ik wil wel wat dorpjes in de buurt kunnen bezoeken, uit eten en als het kan liefst in de buurt een strandje, maar geen prioriteit! Ik heb geen groot budget, dus vrijwillegerswerk zonder woning word hem niet.

Ik hoop dat jullie wat tips hebben wat ik eventueel in een maand, wat natuurlijk geen hele lange periode is, kan doen en eventuele ervaringen! :D Alvast bedankt!

Quinette

Berichten: 592
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: tegelen

Re: Maand naar het buitenland, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:45

www.horseriding.gr

Hier heb ik 1 maand stage gelopen een aantal jaar geleden. Ontzettend leuk gehad daar!
Als je meer info wil pb je me maar

Brittneyx

Berichten: 1843
Geregistreerd: 03-08-11

Re: Maand naar het buitenland, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 23:55

ik volg dit even.
Ik ga (met school) in juli een maand op stage. Dit in een land naar keuze. Ik en een vriendin willen graag naar het zuiden van Frankrijk. Maar nu moet ik nog een stageplaats vinden :)

Liesbetje

Berichten: 127
Geregistreerd: 05-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:40

Als ik jou was, zou ik mij inschrijven op de site van Help Exchange (https://www.helpx.net/). Daarna kies je een land of enkele landen en begin je te zoeken naar plekken die jou liggen. Aan de hand van ervaringen van mensen die er al eerder waren, kan je een goed beeld vormen. De meeste van die mensen zien je heel graag komen voor een maand! 't Zijn meestal dingen in de natuur en vaak ook met paarden. Veel plezier gewenst tijdens je tripje!