Ik zoek naar een leuke invulling voor de meivakantie, we hebben anderhalve week, en ik wil met mijn meiden van 12 en 14 even weg.
Geen idee precies wat, maar misschien weet iemand een ultiem vakantiehuisje (mag ook buitenland) of juist een “dit is superleuk in die periode”
Thanks weer voor het meedenken!
Edit: ik wil niet hoeven vliegen. Auto/trein is wel prima
noviceh
Geplaatst: 02-03-26 23:42
Wat vinden jullie leuk? En wat is het budget? Vakantiepark van Center Parcs, Efteling of Beekse Bergen? Luxe huisje met eigen binnenzwembad, sauna, turks stoombad op Texel? Huisje in Luxemburg of de Ardennen?
billy3105
Ik hou van poffertjes!
Geplaatst: 03-03-26 06:51
Ik zou ook zeggen paar dagen bosrijk oid, super schattige huisjes, ze kunnen zelf op pad in de Efteling en hun ding doen?
Ardennen met een sauna/ jacuzzi en daar een wellness get away van maken?
Mijn zus en ik werden op die leeftijd heel blij van een midweekje Duinrell! Leuke mix van pretpark, natuur en zwembad.
Wiesje
Geplaatst: 03-03-26 09:18
Als je een tent hebt, bij ons op de camping.. dagje Toverland, mind mystery Horst (huis op het puntje van het dak gebouwd!), op bezoek bij de vrouwen gevangenis Ter Peel, twee mooie uitdagende MTB routes in de buurt, zwemmen met dagticket bij de center parcsen ... ik kan wel meedenken over een planning Noord-Limburg