Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
wordt nog best gezellig straks. Tinka schreef:Zo is het toch een beetje vakantie.
balance schreef:Mooi zo. Van de nood etc.wordt nog best gezellig straks.
Jet schreef:Ik heb Orcival even opgezocht op google en dat ziet er als een mooi dorp/mooie stad/gemeente uit! Genoeg te zien, al zullen jullie daar nu jammer genoeg niet heel veel tijd voor hebben. Op naar Nederland, in het zuiden is het redelijk weer met voor de tijd van het jaar aardige temperaturen. Hier in het noordwesten is het vies, miezerig, rond het vriespunt, koude wind, hier wordt het tijd voor voorjaar...
Muga schreef:Hele goede reis!
Sintara schreef:Waar ben je precies bang voor, of wat zou je thuis doen als je daar was? (Oprechte vraag trouwens, niet scherp bedoeld)
Misschien zou je oppas dat kunnen doen wat je anders zelf zou willen doen?
In principe regenen je paarden nat en kunnen wat weke hoeven krijgen, maar daar hoef je niet voor thuis te zijn... Als je bang bent voor overstromingen is het wat anders natuurlijk. Maar dan kan je oppas misschien een ander weiland openzetten ofzoiets?
Sintara schreef:Misschien zou je oppas ze dan voor de storm kunnen ophokken.
Maar ik herken je gevoel, ik maak me ook altijd zorgen om mijn dieren zolang ik niet thuis ben. En als ik terug kom van vakantie ga ik er eerst langs, ongeacht hoe laat het is of hoe moe ik ben haha