Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorine92 schreef:purny schreef:Gisteren Dubai geboekt voor 27 oktober.
Oh leuk heb je al plannen? Ga je auto huren of met het ov?
Nessie schreef:Wij gaan voor maart ook omboeken. De reis naar Aruba wordt ook Dubai. Net wat korter vliegen en meer luxe met ons baby’tje. We boeken wel een hotel op het palmeiland, dus alsnog wel gedeeltelijk een strandvakantie.
Ik ga dit weekend heen en heb nog weinig voorbereid haha. Heb 3 dagen dus ik twijfel of ik gewoon 3 dagen in de stad blijf of ook een dagtour nog ga doen.
Travel_me schreef:Mocht iemand nog last minute tips hebben voor Marrakech, laat het vooral wetenIk ga dit weekend heen en heb nog weinig voorbereid haha. Heb 3 dagen dus ik twijfel of ik gewoon 3 dagen in de stad blijf of ook een dagtour nog ga doen.
Nessie schreef:Nessie schreef:Wij gaan voor maart ook omboeken. De reis naar Aruba wordt ook Dubai. Net wat korter vliegen en meer luxe met ons baby’tje. We boeken wel een hotel op het palmeiland, dus alsnog wel gedeeltelijk een strandvakantie.
We wachten nu nog even met omboeken.. Wat een gedoe allemaal op de wereld. We willen toch pas in maart ergens heen gaan, dus boeken korter van te voren wat om.
xxxmh schreef:Heb een mooie reis gezien voor eind van het jaar, rondreis van 24dagen naar Mexico, Guatamala, Honduras en Belize, we gaan de maya route volgen. Nog even inlezen en ga dan denk boeken. Denk dat mijn moeder het wel spannend gaat vinden als ik die kant op ga haha maar het is georganiseerd dus moet vast goed komen.
Vooral Guatemala vond ik erboven uit springen.Travel_me schreef:xxxmh schreef:Heb een mooie reis gezien voor eind van het jaar, rondreis van 24dagen naar Mexico, Guatamala, Honduras en Belize, we gaan de maya route volgen. Nog even inlezen en ga dan denk boeken. Denk dat mijn moeder het wel spannend gaat vinden als ik die kant op ga haha maar het is georganiseerd dus moet vast goed komen.
Leuke plannen! Honduras niet geweest, de rest is erg mooiVooral Guatemala vond ik erboven uit springen.
@Nessie: Nou dat snap ik!
Zelf hoop ik dat ze snel normaal gaan doen, want over iets minder dan een 2 weken vlieg ik via Doha naar Sri Lanka...
Ik vind Curacao mooi, ben er al geweest. Boven water is het mooier dan Bonaire, maar Bonaire is onder water weer mooier. germie schreef:Je kunt nu met vertrek komende zaterdag en retour een week later voor 275 euro naar Jordanie vliegen. Dat is natuurlijk wegens het negatieve reisadvies. Maar dit zijn dan wel leuke prijzen. In Jordanie zelf is niets aan de hand op dit moment.
Weet niet of ik het zou doen, kan ook niet nu direct weg, maar het is wel een aantrekkelijke prijs voor als ik zo weg zou kunnen. Jordanie staat nog wel op mijn lijst om eens te bezoeken, lijkt me een mooi land.
In Dubai is momenteel niet zo veel aan de hand als ik het allemaal zo lees (van de mensen die er echt zitten of wonen, het leven gaat er gewoon door), maar ja, je wilt er nu ook liever niet zijn, want je kunt niet terug naar huis dan. Dubai staat nog wel op mijn lijstje om een keer te kijken, moet toch wel mooi zijn als ik collega's mag geloven.
Maar goed, Curacao is nu natuurlijk wel een betere optie. Dus ik denk dat je daar niet verkeerd aan doet.Ik vind Curacao mooi, ben er al geweest. Boven water is het mooier dan Bonaire, maar Bonaire is onder water weer mooier.
xxxmh schreef:germie schreef:Je kunt nu met vertrek komende zaterdag en retour een week later voor 275 euro naar Jordanie vliegen. Dat is natuurlijk wegens het negatieve reisadvies. Maar dit zijn dan wel leuke prijzen. In Jordanie zelf is niets aan de hand op dit moment.
Weet niet of ik het zou doen, kan ook niet nu direct weg, maar het is wel een aantrekkelijke prijs voor als ik zo weg zou kunnen. Jordanie staat nog wel op mijn lijst om eens te bezoeken, lijkt me een mooi land.
In Dubai is momenteel niet zo veel aan de hand als ik het allemaal zo lees (van de mensen die er echt zitten of wonen, het leven gaat er gewoon door), maar ja, je wilt er nu ook liever niet zijn, want je kunt niet terug naar huis dan. Dubai staat nog wel op mijn lijstje om een keer te kijken, moet toch wel mooi zijn als ik collega's mag geloven.
Maar goed, Curacao is nu natuurlijk wel een betere optie. Dus ik denk dat je daar niet verkeerd aan doet.Ik vind Curacao mooi, ben er al geweest. Boven water is het mooier dan Bonaire, maar Bonaire is onder water weer mooier.
Luchtruim van Jordanië is toch ook gesloten?
En ja Jordanië is echt prachtig