Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daantjuhhh schreef:baudyh schreef:Grappig zeg ik zou liever naar Kreta gaan dan kos of rhodos.
Maar kos zou ik niet meer doen in okt. Zou dan kiezen tussen rhodos / Kreta en karpathos.
Ik vraag mij wel af of er nog wel wat aan is op Karpathos in oktober.
scooby09 schreef:Ook wij gaan dit jaar weer naar Griekenland
En wel naar Corfu Dassia om precies te zijn iemand tips wat we daar gezien of gedaan moeten hebben?
manzano schreef:Ik kom na 100 jaar ook weer eens in dit topic gluren
Ik wil in september nog een weekje weg richting de zon. Ik hoopte op Skiathos, maar daar vliegt niks rechtstreeks op en gezien de zeer korte tijd die we hebben is dat toch wel een pre.
Nu lijkt Karpathos me ook wel wat maar ik las dus iets over harde wind. Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het wind. Wat is jullie ervaring daarmee op Karpathos?
Berdien schreef:Wij vertrekken eind volgende week naar Kos! Koffer is al gepakt, nog even waterschoenen halen voor op het kiezelstrand. Doen weer lekker all inclusive, hebben de puber mee dus dan is dat wel zo makkelijk
Electra63 schreef:Berdien schreef:Wij vertrekken eind volgende week naar Kos! Koffer is al gepakt, nog even waterschoenen halen voor op het kiezelstrand. Doen weer lekker all inclusive, hebben de puber mee dus dan is dat wel zo makkelijk
Je moet opletten dat soms een provider in Turkey wordt gekozen, zeker richting de Thermen.
Dan moet je automatisch kiezen uit zetten, anders heb je hoge kosten.
Behalve als je Vodafone hebt, las ik net ergens.