Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:De aardbeien staan in NL MoWe hebben in Frankrijk wel bosaardbeitjes
We moeten 30 meter bij zone NF uit de buurt blijven en dan blijft er niet heel veel (fijne) plekken over.
Enfin, we gaan een architect die ons aangeraden is vragen om 2 scenarios te maken en dan kijken we eens verder.
We hebben nog een klein jaar voordat de CU voor het huis af loopt om een bouwvergunning daarvoor aan te vragen dus we hebben nog even om erover te dubben...
Voor een box in box moet de buitenkant idd nog wel ok zijn. De molen blijft sowieso, of we er nu wel of niet in gaan wonen, dus we moeten er iets mee doen. Geld gaat het toch wel kosten
Prairy schreef:Dus, dat bouw dingen aanvragen gaat nog niet heel erg soepel
Een nieuwe simpele aanvraag gedaan voor een 20m2 chalet.
Die hebben we terug gekregen. We moeten nog een tekening bijvoegen met afstanden, met de hoeveelheid huidige woonruimte, met een 3d terrein tekening, een geshopte foto waarin het huisje staat waar hij moet komen te staan, dakhellingen, materialen, kleuren etc etc etc.
Dus die foto ga ik vandaag maar maken en kijken wat ik kan fabriceren. Zou bijna denken dat ik ook hiervoor een architect zou moeten gaan inschakelen
Prairy schreef:Ja heel fijn om er weer te zijn.
Dit keer hadden we maar 3 tekenWe hadden een kleed onder het toilet en onder de tafel met stoelen gelegd, denk echt dat dat flink geholpen heeft. Vorige keer was het elke dag een paar eraf halen, van die mini teken.