[VOLG] Op mijn stalen ros, het vierde avontuur: Slovenië!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 15:39

Suliko schreef:
Ja, zeker! Ik ga samen met een goede vriendin/huisgenoot. Zie onderaan de laatste update van Denemarken op de vorige pagina.
Ze is stiekem ook een paardenmeisje en heeft van lang lang geleden nog een bokt account, mogelijk gaat ze ook mee schrijven in het topic! Ze is scenarist, dus goed schrijven kan ze ook. :D
Het wordt haar eerste fietsreis en laten we het zo zeggen: het is mijn invloed/schuld dat ze een tweedehands koga heeft gekocht (waar ze overigens heel erg blij mee is) en er nu ook nog mee de bergen in gaat (waar ze ook heel blij mee is).

Ooh wat leuk!! Dat is gezellig!

Mando

Re: [VOLG] Op mijn stalen ros, het vierde avontuur: Slovenië!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 16:14

Wat leuk dat jullie dit avontuur samen aangaan.
Ik ga zeker volgen en genieten van jullie verhalen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-25 16:31

Ik vind het ook heel leuk om een keer niet volledig op mezelf aangewezen te zijn, maar alles te kunnen delen! Ik vind alleen onderweg zijn geweldig en ik doe het goed op mezelf, samen reizen is een hele andere dimensie, maar een welkome afwisseling. :D Daarnaast delen we nu al een jaar een huis en ook al best wat lief en leed van elkaar meegemaakt, dus ik verwacht dat we elkaar niet zo snel zullen afmaken. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 18:15

Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 00:23

Wat leuk!!

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 08:10

Was dit topic uit het oog verloren, maar haak weer aan. Zo leuk om te volgen en ik heb zo ontzettend veel respect voor je.
Geniet er maar weer van en dan genieten wij volgers met je mee!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-25 15:11

Gezellig thequeensmum! En wat een lieve woorden <3

Over 2 weken vertrekken we!! *\%/*
Tot die tijd nog erg druk met werk, maar tussendoor gebeuren de laatste dingen voor vertrek. Ik moet nog mijn verlichting laten checken, die deed het spontaan een tijd niet en toen opeens weer wel, maar heb liever niet dat dat onderweg gebeurd. Verder de laatste boodschappen halen en kledingkeuzes maken. En heel belangrijk: controleren of ik alle uitrusting heb voor de Triglav Trail Race en hoe ik dat goed mee ga nemen. Waterdichte handschoenen zijn nog onderweg.

Deze maand stond ook in het teken van wat zware trainingen voor de Triglav Trail Race. Ik rende afgelopen 2 weken ruim 200 kilometer. Zo was ik vorig weekend in de Belgische Eifel en rende ik 31 en 12 km met een totaal van 1200 hoogtemeters. Afgelopen weekend rende ik op vrijdag 42,50 kilometer met 800 hoogtemeters op de veluwezoom, rende ik zaterdag weer 10 km en ging met Salomé op testritje met de fiets voor een nachtje kamperen. Gister liep ik mee met haar eerste halve marathon (21,1 km) bij de Amerongse Bergtrail en heb ik als crew later nogmaals 12 km gelopen om de route er deels uit te halen, weer 33 km en 417 hoogtemeters in de benen. En 70 km aan fietsen :D
Woensdag ren ik met een medebokker uit het hardlooptopic 40 km in Berg en Dal, als voorbereiding voor de ultra van 52 km die ik met haar ren op 26 juli, de laatste grote afstand voor de Triglav Trail. Weinig stil zitten dus! Maar al dat rennen gaat top, mijn benen voelen sterk en herstellen elke keer goed ondanks bijna dagelijks rennen en ook mentaal maakt het me nog steeds heel blij (ook belangrijk).

Ik zat even te twijfelen of ik alle renverhalen ook zou delen, maar de Triglav Trail Race is het zwaarste fysiek wat ik tot nu toe ga ondernemen en zo’n groot onderdeel van de fietsreis geworden, dus jullie moeten het er maar mee doen, dit jaar wordt het fietsen én rennen. :Y)

Afgelopen zaterdag op de camping, we hebben onszelf omgedoopt tot platonisch anwb-koppel.
Afbeelding

En afgelopen zondag bij de start van de halve trailmarathon, hebben jullie ook een gezicht bij Sal, en die van mij mocht je die vergeten zijn (links). :+
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Suliko op 14-07-25 15:36, in het totaal 2 keer bewerkt

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 15:15

Zo, een super sportief programma. =:) Petje af voor je lef en doorzettingsvermogen.
Heel veel plezier en gezelligheid gewenst. Ik volg je avonturen graag.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 15:16

Leuk!! Ik verheug me op je verhalen, rennend, fietsend en zittend.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 17:31

Ik ben echt benieuwd naar je foto's en verslagen. De (omgeving van) Triglav is echt zo mooi.

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 17:54

Ik verheug me weer op je verhalen en foto's

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:19

Hee, die Salomé! Wat grappig, dat is een zusje van een oud-klasgenoot van mij (ik ben Lidewei). Heel veel succes allebei en ik ga weer in stille volg-modus :)