Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinka schreef:Ach het is een oud huis, dan mogen er imperfecties zijn toch. Hier zijn de muren ook niet overal strak, en de deuren ook niet.
balance schreef:Ach, ik moest vooral gewoon omdat het mijzelf ook zo zou gebeuren. Ongelofelijk lange lappen ook. En al met al is het er toch een stuk van opgeknapt. Jullie hebben je vrije zondag ruimschoots verdiend.
senna21 schreef:Jammer dat de zolderverdieping zo'n grote uitdaging is geworden, maar jullie slaan je er dapper doorheen.
Een heerlijke plek bij het zwembad 'terug veroverd op de wespen'. Hopelijk genieten jullie er vandaag dubbel van.
Tinka schreef:Wat een mooie kast, zou ik ook voor gegaan zijn.
Marilu schreef:Wauw, ik zou zeggen : niét twijfelen, doén![]()
En niet eens zo gek ver rijden voor jou, denk ik ??
Tinka schreef:Ziet er leuk uit Mo, volgens mij was Carole ook naar zoiets geweest.
ogidni schreef:En je eigen zadel meenemen? Dat is er toch één zonder boom? Of te wel op ieder paard passend? Moeten ze daar natuurlijk wel mee akkoord gaan maar vragen kan altijd.
ogidni schreef:Misschien toch de moeite van het proberen waard, ik heb op mijn eigen zadel veel minder last van mijn rug als op een ander zadel.
Prairy schreef:Wanneer stap je af? Mijn hielp het altijd enorm als ik de laatste kilometer/10 minuten af stapte en naast mijn paard ging lopen. Zowel voor 1 uur ritjes als 4+ uur ritten.