Gelukkig hebben we 14 dagen en alle dagen een auto!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Hier begint Griekenland ook te kriebelen. Ik wil alleen wel wat zien van het eiland met excursies en ben geen strandtype.
Er is wel een singlesreis van TUI naar Zakynthos, lijkt me een hele mooie reis.
https://www.tui.nl/15-daagse-singlereis-strand-en-cultuur-zakynthos-519717112/
Electra63 schreef:Ik ben vorig jaar mei naar Karpathos geweest. Prima naar ons zin gehad.
Het is wel een rustig eiland, weinig vertier, geen Engelse pubs enz.
Je moet niet van stappen en shoppen houden.
raket schreef:Electra63 schreef:Ik ben vorig jaar mei naar Karpathos geweest. Prima naar ons zin gehad.
Het is wel een rustig eiland, weinig vertier, geen Engelse pubs enz.
Je moet niet van stappen en shoppen houden.
Klinkt prima.
We hebben afgelopen vakantie bij Chania van de 2 weken echt maar 2 relaxdagen gehad.
Dus nu wat meer pauzes lijkt me prima.
Beetje rondtoeren, boottochtje, keertje strand...
Ninaka schreef:Mijn 12 dagen Lesbos zitten er morgen weer op.
Gelukkig mag ik direct gaan aftellen naar 21 augustus, dan ga ik weer terug, maar dan met mijn zusje![]()
Zou eigenlijk ook eens andere eilanden moeten proberen, ook nieuwsgierig naar Zakynthos, Kefalonia etc, maar vind het hier zo heerlijken vooral als ik dan een relax vakantie wil, kies ik toch weer voor bekend.
Als ik naar de andere eilanden zou gaan, wil ik natuurlijk ook wel wat zien.
baudyh schreef:Ik ben denk 10 jaar geleden op karpathos geweest. Vond het een heerlijk eiland. Het enige nadeel is dat er altijd wind staat.
Had een super mooi hotel. Heb later er nog wel eens naar gekeken maar omdat ik nu altijd alleen ga is hij veel te duur geworden
Alimouda mare heette het geloof ik
raket schreef:We hadden nog 1 hotel wat we konden kiezen. De rest was vol.
Dus het was niet moeilijk kiezen.
We gaan 2 weken. Maar als ik topfit ben willen we paar nachten Kasos doen.
Als ik niet topfit ben neem ik extra strand/ zwembaddagen en gaat mijn vriend wandelen.
Ik ben benieuwd.
raket schreef:Meltemi.
Geen ontbijt, piepklein zwembad, wel dichtbij strand.
Het enige wat nog te boeken viel in mijn vakantie en ik spuit biologicals, dat beperkt ook nog wat in de planning.