Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xKatinkii schreef:Wij vonden juist Vlore ontzettend leuk, en als je er tijd voor hebt is Pogradec ook een aanrader, hebben bij beide maar 1 nacht doorgebracht en achteraf jammer dat we daar niet langer doorgebracht hebben. Inderdaad Ksamil skippen, en Bunkart is zeker een aanrader maar wij hebben Bunkart 1 en 2 (en House of Leaves, ook een aanrader) in 1 dag gedaan en dat was wel heel erg veel. Oh, en het paardrijden op het strand in durres was heel gaaf!
amorthistT schreef:Hoi,
Wij gaan komende zomer naar Albanië. We vliegen op Tirana en willen daarna een paar dagen naar het noorden. We willen naar plekken als Shkroder, Theth, Valbone.
Maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe je je daar het beste (en veiligste) kan verplaatsen.
Is het het makkelijkste om een auto te huren of openbaar vervoer te gebuiken?
amorthistT schreef:Bedankt voor de tip, dat heb ik nog niet eerder gelezen.
Krujë staat op de lijst om te bezoeken!
Heb je tips waar we het beste een auto kunnen huren?
amorthistT schreef:Hoi,
Wij gaan komende zomer naar Albanië. We vliegen op Tirana en willen daarna een paar dagen naar het noorden. We willen naar plekken als Shkroder, Theth, Valbone.
Maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe je je daar het beste (en veiligste) kan verplaatsen.
Is het het makkelijkste om een auto te huren of openbaar vervoer te gebuiken?
Dorine92 schreef:amorthistT schreef:Bedankt voor de tip, dat heb ik nog niet eerder gelezen.
Krujë staat op de lijst om te bezoeken!
Heb je tips waar we het beste een auto kunnen huren?
Ik neem altijd gewoon de goedkoopste. En dan heel goed jezelf indekken, goede filmpjes maken, goed de recensies lezen vooraf. Ik betaal meestal maar een paar euro per dag voor een huurauto. Heb tot nu toe maar 1 keer gezeik gehad en dat was niet in Albanië. Heb toen gezegd dat ze erin konden stikken en geld terug laten halen door mijn creditcard geld terug service