Het gras in de wei aan huis staat heel erg hoog en ook in bloei. Ik hoop dat er wat minder suiker inzit zodat ze wat afvallen. Heb wel ook glucose balance besteld voor de dikzakken. Het nieuw ingezaaide gras is nog niet zo hoog, maar ik denk dat ze daar pas over 1 maand op komen.
Tinka
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-25 17:34
de paarden staan aan huis, zo fijn. Was even aanpoten, nu lekker uitrusten. Het gras staat zo hoog, dat je ze bijna niet ziet.
Lekker gezellig altijd die brocantes. Lekker gezellig gescoord! Vrolijk! Wil je nog meer van die bordjes met roosjes? Ik heb er nog twee, ik denk dat die hetzelfde zijn als die je gekocht hebt, wat in het midden van je tafel staat. Dan neem ik die in September wel mee, ik doe er niets mee en loop er mee te leuren op vide greniers en zo, maar omdat het er maar 2 zijn hoeft men ze niet, maar ik hoef er niets voor te hebben.
Leuk, ze zijn voor mijn schoonzusje, het zijn van die bordjes met een voet eronder. Wij hadden er ooit 1 aan hun gegeven, die is gesneuveld. Dus ze vroeg of we wilden kijken voor een andere. Eerst zagen we er geen 1, later meerdere. Die ene waz maar 2 euro, dus dacht neem ik ook maar mee.
Die heeft een heel kort pootje, dat is die van 2 euro. Schoonzus vind het vast leuk er bordjes bij te hebben. Ze is heel creatief, vooral met bloemen, dat is dan ook haar beroep. Dit soort dingen maakt ze