Welk hotel Disney?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Re: Welk hotel Disney?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 16:39

Ik was al bang dat we rijkelijk laat waren :') Ik heb wel net voor ‘‘s avonds nog wel wat kunnen reserveren. We vinden die counterservice ook niet heel erg, daar hoef je niet voor te reserveren toch? We willen wel graag gewoon elke ochtend ontbijten in het hotel, moet je daar ook voor reserveren of dat niet?

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 16:44

MarJon schreef:
Ik was al bang dat we rijkelijk laat waren :') Ik heb wel net voor ‘‘s avonds nog wel wat kunnen reserveren. We vinden die counterservice ook niet heel erg, daar hoef je niet voor te reserveren toch? We willen wel graag gewoon elke ochtend ontbijten in het hotel, moet je daar ook voor reserveren of dat niet?

Volgens mij zit het ontbijt in je eigen hotel er standaard bij. Er zijn veel restaurantkeuzes, dus er zal vast nog wel iets leuks te vinden zijn.
Veel plezier volgende week!

brennie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 17:06

MarJon schreef:
Ahhh, ik had dit topic net even eerder moeten lezen. Wij vertrekken dinsdag naar het Santa Fe hotel :') Nou ja, zal ongetwijfeld alsnog wel leuk worden.

Wij hebben trouwen ook volpension erbij, maar moeten ook restaurants reserveren Enzo. Weet iemand hoe ik weet welke restaurants we nu kunnen eten enz? Ik krijg echt error hiervan :')

Heel eerlijk ga je nu echt wel te laat zijn met reserveren als je een buffet restaurant of restaurant met tafel bediening wil. Als je alleen maar quick service gaat eten dan verlies je helaas geld op je mealplan. Kijk in de app waar er nog plek is! Eventueel bij de conciërge van je hotel vragen als je er bent is ook een optie maar ben bang dat alles vol is. Sommige restaurants zijn een jaar van te voren al vol geboekt.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 18:59

Ik heb gelukkig nog voor alledrie de dagen iets kunnen reserveren. We hebben sowieso de standaard optie, dus sowieso maar 1 voucher met tafelbediening per dag. Ik had met alle liefde eerder willen reserveren, maar we hebben pas twee weken geleden besloten dat we naar Disney gaan als huwelijksreis :D

Dankjulliewel voor alle adviezen!

brennie85

Re: Welk hotel Disney?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-25 20:21

Oeh een last minute reis! Wat leuk! En fijn dat je nog iets hebt gevonden. Waar gaan jullie eten? Heel veel plezier alvast! Wij gaan over drie weken weer

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 11:45

ievie schreef:
MarJon schreef:

Volgens mij zit het ontbijt in je eigen hotel er standaard bij. Er zijn veel restaurantkeuzes, dus er zal vast nog wel iets leuks te vinden zijn.
Veel plezier volgende week!

nope , geen ontbijt meer inbegrepen helaas. Krimpflatie. Maar als je voor ontbijt hebt betaald als aparte optie komt het helemaal goed

Restaurants reserveren is idd een ramp, ik ga over twee maanden en kon zelfs lang niet meer alles reserveren.
Maar over counter kan altijd en daar zijn leuke genoeg opties. Dus eten genoeg.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:17

Ik vind het wel bijzonder dat je restaurants zo vroeg moet reserveren.
Is toch erg jammer dat je dat maanden van tevoren al moet doen. Denk dat erg veel mensen dat niet weten.

Wij eten vaak gewoon ergens bij een leuk restaurantje in het park.
Vrij vroeg omdat ze vroeg dicht gaan. Eigenlijk maken we er een soort verlate lunch van. En dan dus warm eten.

En dan in de avond nog iets van een broodje in de village.
Bevalt ons best goed om het zo te doen :)

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-25 22:49

8nnemiek schreef:
Zijn er hier ook mensen die wel eens met de camper erheen zijn geweest, en op de parkeerplaats hebben overnacht? Hoe bevalt dat?

Ik zou heel graag ooit naar Disneyland gaan, en we kunnen de camper van mijn ouders lenen. Dus dat lijkt me wel een mooie en relatief betaalbare oplossing.

Ja wij vorig jaar vond dat echt ideaal. Zijn 3 dagen naar Disney geweest en veel geld uitgespaard. Wat wij vooral ideaal vonden was dat we ‘s middags even terug gingen naar de camper om uit te rusten (camperparking is aan het einde van de loopband) en dan ‘s avonds als het weer wat rustiger was tot sluitingstijd konden blijven. Veel attracties heel vaak gedaan.
Houdt er wel rekening mee dat er geen stroom, douches en wc’s zijn (dichtstbijzijnde wc is bij ingang park), je kunt wel je chemisch toilet legen. Je moet dus wel zelfvoorzienend zijn.