Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarJon schreef:Ik was al bang dat we rijkelijk laat warenIk heb wel net voor ‘‘s avonds nog wel wat kunnen reserveren. We vinden die counterservice ook niet heel erg, daar hoef je niet voor te reserveren toch? We willen wel graag gewoon elke ochtend ontbijten in het hotel, moet je daar ook voor reserveren of dat niet?
MarJon schreef:Ahhh, ik had dit topic net even eerder moeten lezen. Wij vertrekken dinsdag naar het Santa Fe hotelNou ja, zal ongetwijfeld alsnog wel leuk worden.
Wij hebben trouwen ook volpension erbij, maar moeten ook restaurants reserveren Enzo. Weet iemand hoe ik weet welke restaurants we nu kunnen eten enz? Ik krijg echt error hiervan
ievie schreef:MarJon schreef:Ik was al bang dat we rijkelijk laat warenIk heb wel net voor ‘‘s avonds nog wel wat kunnen reserveren. We vinden die counterservice ook niet heel erg, daar hoef je niet voor te reserveren toch? We willen wel graag gewoon elke ochtend ontbijten in het hotel, moet je daar ook voor reserveren of dat niet?
Volgens mij zit het ontbijt in je eigen hotel er standaard bij. Er zijn veel restaurantkeuzes, dus er zal vast nog wel iets leuks te vinden zijn.
Veel plezier volgende week!
8nnemiek schreef:Zijn er hier ook mensen die wel eens met de camper erheen zijn geweest, en op de parkeerplaats hebben overnacht? Hoe bevalt dat?
Ik zou heel graag ooit naar Disneyland gaan, en we kunnen de camper van mijn ouders lenen. Dus dat lijkt me wel een mooie en relatief betaalbare oplossing.