Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ievie schreef:Ik zou dan voor een van de hotels kiezen die op
loopafstand zitten van het park, zoals Sequoia Lodge of Hotel New York (dacht ik). Ik weet niet of er overal Disney figuren zijn, maar je kunt ook een ontbijt boeken in Disneyland met de figuren.
Tancreda4 schreef:Ik heb in santa fe gezeten. Best nog wel wat lopen maar goed te doen. Maar dit hotel heeft geen airco en ramen kunnen niet ruim open. Toen wij er waren was het ruim boven de 30 graden en js dit hotel echt niet tof snachts. Wel echt iets om rekening mee te houden. Wij doen deze iig niet meer in de zomer.
Aranel schreef:Tancreda4 schreef:Ik heb in santa fe gezeten. Best nog wel wat lopen maar goed te doen. Maar dit hotel heeft geen airco en ramen kunnen niet ruim open. Toen wij er waren was het ruim boven de 30 graden en js dit hotel echt niet tof snachts. Wel echt iets om rekening mee te houden. Wij doen deze iig niet meer in de zomer.
Oh dat is wel goed te weten! Klinkt niet heel fijn inderdaad zeg. Ik had dit hotel op het oog voor onze volgende keer omdat mijn zoontje Cars leuk vindt. Wij gaan toch nooit in de zomer(vakantie) maar alsnog goed om rekening hiermee te houden.
Tancreda4 schreef:Ik heb in santa fe gezeten. Best nog wel wat lopen maar goed te doen. Maar dit hotel heeft geen airco en ramen kunnen niet ruim open. Toen wij er waren was het ruim boven de 30 graden en js dit hotel echt niet tof snachts. Wel echt iets om rekening mee te houden. Wij doen deze iig niet meer in de zomer.
MarJon schreef:Ahhh, ik had dit topic net even eerder moeten lezen. Wij vertrekken dinsdag naar het Santa Fe hotelNou ja, zal ongetwijfeld alsnog wel leuk worden.
Wij hebben trouwen ook volpension erbij, maar moeten ook restaurants reserveren Enzo. Weet iemand hoe ik weet welke restaurants we nu kunnen eten enz? Ik krijg echt error hiervan