Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimwilliam schreef:hier nog een fan van de efteling!
8 jaar geleden samen met mijn vriend onze eerste date daar gehad en ieder jaar gaan we ro d dezelfde periode weer onder het motto ''vieren dat we er weer een jaar bij hebben''![]()
overmorgen gaan wij weer naar de efteling.
hier zijn de favorieten van mij: vliegende hollander, joris en de draak, vogelrok.
mijn vriend zijn favorieten zijn: pyton, joris en de draak, vogelrok en de baron
ik heb helaas als klein meisje angst opgelopen met over de kop gaan ( door technische storing in looping en hangen met mijn buik op een stangetje )
toch wil ik iedere keer als we erheen gaan het liefste van mn angst af, wie weet overmorgen![]()
iemand nog tips daarvoor?
theadora99 schreef:kimwilliam schreef:hier nog een fan van de efteling!
8 jaar geleden samen met mijn vriend onze eerste date daar gehad en ieder jaar gaan we ro d dezelfde periode weer onder het motto ''vieren dat we er weer een jaar bij hebben''![]()
overmorgen gaan wij weer naar de efteling.
hier zijn de favorieten van mij: vliegende hollander, joris en de draak, vogelrok.
mijn vriend zijn favorieten zijn: pyton, joris en de draak, vogelrok en de baron
ik heb helaas als klein meisje angst opgelopen met over de kop gaan ( door technische storing in looping en hangen met mijn buik op een stangetje )
toch wil ik iedere keer als we erheen gaan het liefste van mn angst af, wie weet overmorgen![]()
iemand nog tips daarvoor?
In de meeste achtbanen kan je niet blijven hangen in een looping, dat scheelt sowieso. Ik zou misschien de baron niet aanraden als je angst voortkomt uit op een beugel hangen, maar ik vind zelf de Joris en de draak veel heftiger dan de python. Daar merk je de loopings amper als je je ogen dichtdoet. Zou dus als je er eentje doet, de python kiezen
leintje_ schreef:Foaly schreef:Ik ben afgelopen paar weken trouwens de filmpjes van Niels Kooyman gaan kijken, echt super grappig hoe die elke loszittende spijker weet te spotten en te vermelden
Das echt een baan naast een baan. Kijk ook elke week weer trouw naar Niels daarmoetevennaargekekenworden Kooyman. Love it
Foaly schreef:Ik heb ook de onrides van de Baron en de Python al honderd keer bekeken omdat ik niet over de kop durf en me elke keer voorneem dat ik het de volgende keer toch echt ga doen. En dan sta ik naast de Baron en kijk ik omhoog en denk ik 'Nope'
xPabloBokt schreef:Ik zou juist de Baron aanraden en niet de Python. Python vind ik een "zware" achtbaan qua gevoel en heeft ook meer inversies dan de Baron (twee volledige loopings en twee kurkentrekkers, t.o.v. een halve looping (Immelmann) en een helix. De Baron loopt veel soepeler, trekt minder aan je lijf en duurt ook veel korter.
Ik zit zelf bij de Baron het liefst op de 1e rij omdat je dan het overzicht hebt.
xPabloBokt schreef:Ik zou juist de Baron aanraden en niet de Python. Python vind ik een "zware" achtbaan qua gevoel en heeft ook meer inversies dan de Baron (twee volledige loopings en twee kurkentrekkers, t.o.v. een halve looping (Immelmann) en een helix. De Baron loopt veel soepeler, trekt minder aan je lijf en duurt ook veel korter.
Ik zit zelf bij de Baron het liefst op de 1e rij omdat je dan het overzicht hebt.