Dat plan was er vorig jaar ook, maar op beide momenten dat we zouden gaan was de weersverwachting zo slecht dat we niet zijn gegaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Mandyy schreef:Emj_23 heel eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee. Nog nooit zo onvoorbereid op vakantie gegaan.Ik ben 29 weken zwanger dus is een ander soort vakantie dit keer.
Dinsdag en woensdag hebben we een auto gehuurd en gaan we naar een nationaal park (waar een vulkaan is, maar ik mag niet met de kabelbaan) en naar wat dorpjes.
Wauw gave reizen allemaal van jullie!
Ik ben vorige week teruggekomen van Tenerife, wij hadden fantastisch weer.
Nationaal park is de Teide.
Masca, een bergdorp, is ook erg leuk om naar toe te rijden. Je moet wel een beetje lef hebben.
En dan op de terugweg naar Los Gigantes.
Dagdeel varen om Grienden en dolfijnen te spotten.
Op Tenerife is veel te doen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Op dit moment ben ik een lang weekeind in de buurt van Parijs; vandaag een dagje Eurodisney gedaan, was een gekkenhuis.
Mandyy schreef:Electra63 schreef:
Ik ben vorige week teruggekomen van Tenerife, wij hadden fantastisch weer.
Nationaal park is de Teide.
Masca, een bergdorp, is ook erg leuk om naar toe te rijden. Je moet wel een beetje lef hebben.
En dan op de terugweg naar Los Gigantes.
Dagdeel varen om Grienden en dolfijnen te spotten.
Op Tenerife is veel te doen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Op dit moment ben ik een lang weekeind in de buurt van Parijs; vandaag een dagje Eurodisney gedaan, was een gekkenhuis.
Toffe foto’s en wat had je geluk met het weer zo te zien. Wij hadden gisteren volledige bewolking en dat is voor vandaag weer voorspeld.
Ben je met de kabelbaan omhoog gegaan in het nationaal park? Waar is je laatste foto gemaakt?
Masca staat ook op de lijst voor als we de auto huren.Is dat te combineren met Teide? Of kun je je bij Teide een hele dag vermaken?
Moonsparkle dat snap ik![]()
Gelukkig is dat tijdelijk investeren in de toekomst en kun je daarna hopelijk weer!
Wij zouden waarschijnlijk naar Thailand zijn gegaan als bij ons alles anders was gelopen. Hierna heb ik ook geen idee hoe onze vakanties eruit gaan zien en wanneer we weer gaan.
Electra63 schreef:Wij zijn niet met de kabelbaan omhoog gegaan i.v.m. de drukte en omdat ik astma heb, dan wordt het afgeraden.
De laatste foto is gemaakt in het nationaal park ergens. Dat zie je vanzelf. Er zijn heel veel stopplaatsen.
Wij hebben 1 dag Teide gedaan en naar de andere kant Playa de Teresitas. Mijn dochter houdt van fotograferen, dus we zijn veel gestopt en dat kost tijd.
2e dag naar Masca en Las Gigantes en daar geluncht en op de terugweg nog ff 2 uurtjes op een strand gelegen.
Ik vind Tenerife altijd leuk voor een weekje zon, uitrusten enz.
Er is veel te doen, als je wilt, maar het is wel erg toeristisch.
Mandyy schreef:Electra63 schreef:Wij zijn niet met de kabelbaan omhoog gegaan i.v.m. de drukte en omdat ik astma heb, dan wordt het afgeraden.
De laatste foto is gemaakt in het nationaal park ergens. Dat zie je vanzelf. Er zijn heel veel stopplaatsen.
Wij hebben 1 dag Teide gedaan en naar de andere kant Playa de Teresitas. Mijn dochter houdt van fotograferen, dus we zijn veel gestopt en dat kost tijd.
2e dag naar Masca en Las Gigantes en daar geluncht en op de terugweg nog ff 2 uurtjes op een strand gelegen.
Ik vind Tenerife altijd leuk voor een weekje zon, uitrusten enz.
Er is veel te doen, als je wilt, maar het is wel erg toeristisch.
We hebben het uitzichtpunt gevonden!
Zal aan het eind van de vakantie ook hier wat foto’s plaatsen.
Morgen Masca want daar kwamen we vandaag niet meer aan toe.
Mandyy schreef:Zag ze op veel plekken idd.![]()
Heerlijk toch? Ik zoek normaal ook veel vooraf uit, maar nu geen tijd voor gehad en dat gaat ook best prima.
Idee was ook vooral zonvakantie. Zijn we nu 4,5 dag en hebben nog maar één lekkere zwembaddag gehad.. verder bewolkt! Vandaag ook prima gelukkig!
Morgen ook, daarna lijkt het weer bewolkt te worden (als wij willen zonnen).
Sodera schreef:Oh heerlijk Mandyy! Genieten! Dat weer herken ik van vorig jaar… steeds tot 11 uur zon en daarna zwaaaaaaar bewolkt.
Wij vonden Tenerife helemaal niks maar dat ligt aan ons .
Anyway…
Heeft er iemand een tip voor 3-4 nachtjes eind juni/begin juli waar je niet de hoofdprijs hoeft te betalen en het geen 40 graden is? Ik zoek vooral iets van een stedentrip achtig iets denk ik, maar weer niet te heet. We willen wel iets doen, maar geen super actieve berg wandelingen ofzo.