Animal event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tinker_sally

Re: Animal event

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 12:14

Ohh wij hebben jullie best vaak gezien.
Vond je kleine hondje een scheetje om te zien. En die liep zo vrolijk alsof het steeds danst.

Wij vonden het ook weer leuk.
Zelf niet veel gekocht maar wel een lekker mandje voor de poes gescoord voor 10,-- vond dat niet duur.
Hond was op het eind wel kapoet van alle indrukken, mocht van alles proeven maar wilde niets alleen dacht farm food ging er met wat moeite in :o
Ze heeft een klein hindernisparcoursje gedaan en verder alles vanuit haar buggytje bekeken.
Afbeelding

rockey

Re: Animal event

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 12:17

haha wat leuk! die is van mijn vriendin, die loopt inderdaad heel grappig. Ze is een tijdje terug gegrepen door een grote hond en om de een of andere reden voelt ze zich naast butcher heel veilig en stoer , lief om te zien, want van andere grote honden moet ze nog niks hebben.

fijn dat jullie het ook leuk hebben gehad. Die van mij was op het einde ook echt klaar, dan wordt hij een beetje overprikkeld en reageert hij het op mij af haha, maar dat was gelukkig net bij de uitgang, verder heeft hij zich keurig gedragen.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 12:52

Wij waren ook op Animal event.
Leuke dag gehad met lekker weer op zaterdag
We hebben de workshop detectie gedaan en een rondje in de kano. Was erg leuk beide en zorgde voor een goede tijdsbesteding gedurende de dag.
Nog een interview gehad bij Carnibest en veel mensen die Guusje herkende omdat ze haar dan volgen op Instagram. Dus ook een hoop gekletst
Guusje was heel blij hihi

Afbeelding

Afbeelding