Ik ben vorig weekend 4 dagen in Spanje geweest op familie bezoek. Donderdagochtend de eerste vlucht en zondagavond de laatste vlucht. Regio Alicante.
Drie dagen lijkt me wat kort, maar vier dagen vond ik echt prima. Eten is er erg goedkoop, weer is super goed. Kon zowel naar het strand als de stad verkennen.
Geen tips, maar eigen land is wel een risicootje qua weer natuurlijk. Je kunt net als nu prachtig weer hebben, of 4 dagen regen en dan kun je net zo goed thuis blijven (vind ik dan ). Iets Spaans als strand een harde eis is. Barcelona, Sevilla, Lissabon? Ik ben in Valencia geweest, dat was perfect maar ik lees dat je daar al was geweest . Ik zou een leuke stad zoeken en vliegen als je budget hebt. Dat laat meer op.
Nessie
Geplaatst: 03-05-25 20:48
Malaga is ook leuk voor een korte trip. Met een vroege ochtendvlucht heen en een avondvlucht terug heb je bijna 3 volle dagen.
Voor die dagen zou ik ook een Barcelona, Valencia, Malaga of Alicante uitkiezen. Ik vond zelf Valencia tegenvallen maar ik hoor het eigenlijk juist vaak andersom. Vroege vlucht heen, late vlucht terug en je hebt een paar heerlijke dagen met mooi weer, mooie stand en strand.